Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

xXxMederixXx

Elita
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by xXxMederixXx

  1. xXxMederixXx

    HuBa

    Tu masz link do kodu https://forum.grywamtu.pl/prezentacja-serwera-teamspeak-3-grywamtupl-t16919/
  2. Ucz sie ucz, graficy dobrze zarabiaja xD
  3. Wykonanie to jedna sprawa, ciezej jest cos wymyslic. Ale tutoriale sa dobre, sam aktualnie chodze na kurs z PhotoShopa, to moj ostatni retusz
  4. Tutoriale sa dobre bo mozesz np w jeden pracy wykorzystac kilka poradnikow i zrobic cos na prawde dobrego. Ja z tutoriali nauczylem sie glownie skrotow i kilku sztuczek ale przydatnych
  5. 3 i 4 wydaja mi sie najciekawsze. Jak na miesiac pracy no to jest niezle, poczytaj jakies tutoriale, pobaw sie i bedzie lepiej
  6. Chcialbym zobaczyc Twoje podanie na grafika :)
  7. Witam, Sam robiles ten "herb" czy jak to nazwac "RTW"? I jakbys mogl to prosilbym, abys po krotce opisal mi proces tworzenia tego banneru TS, o ktory prosil Cie Dark
  8. Wszystko zalezy od tego jak duze bedzie Twoje forum a co za tym idzie, czy ktos Cie podpie*doli. Jezeli bedzie to forum na np. 1k uzytkownikow to nie powinno byc problemow ale jak bedzie wiecej tego to lepiej, zeby ten footer byl. Edit: Boze, to temat z kwietnia xD
  9. http://forum.grywamtu.pl/wzór-zlecenia-graficzne-t37106/
  10. Pierwsza misja w SA to zaje*ac rower murzynem
  11. Jezeli nie masz do niego dostepu to jest to zapewne tajemnica a Ja nie jestem upowazniony do podawania tych informacji.
  12. Ale on wlasnie mowil o nowym logo. Jutro jak sie wyrobie z czasem to sie wezme za styl
  13. Reupload http://forum.grywamtu.pl/files/file/70-group-name-indicator/
  14. 1. Zwykly filtr 2. Napis 3. Filtr 4. Napis Malo tu pracy wlozone... :/
  15. Od grafika wymaga sie kreatywnosci. Banner ts'a
  16. Wykonaj baner serwera TS3 wym. 800x300
  17. Witam, Bardziej chodzilo mi o prace wlasnie dot. tego konkursu karaoke wykonana wektorowo
  18. Prace sa niezle ale moim zdaniem za malo informacji, jakbys dodal cos od siebie jakies info co i jak, prosto, zwiezle i na temat
  19. Zapoznaj sie z grafika wektorową. W tych czasach to podstawa jezeli planujesz cos dalej w tym kierunku, mozesz wtedy sprobowac wykonac np. cos takiego. http://i.imgur.com/0cW7r1G.jpg Jak cos zle napisalem to jestem troche tego, nie wstanie
  20. Jak dobrze rozumiem Darkowi chodzi o cos typu plakat
  21. Póki co "szau ni ma". Prace bardzo przecietne
  22. Chodzi mi o to niebiesko-zielone cos za ogniem, co to ma byc?
  23. A czym jest tlo? Trawa i niebo czy po prostu zielono-niebieski gradient?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines