Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

  • Similar Content

    • By Filip
      Hejka, z uwagi na to, iż poradnik napisany przez @Marcel jest już nieco przestarzały oraz przedstawia zawartość w języku angielskim, uznałem, że odświeżę owy poradnik korzystając z najnowszej wersji klienckiej TS3 (3.3.2). 
      A więc, aby zablokować osobę, należy najechać na jej nick, następnie kliknąć prawy przycisk myszy oraz wybrać opcję "Dodaj jako zablokowanego". Poniżej przedstawiam to w formie grafiki: 
       
      Wykonując powyższe kroki, nie będziemy musieli martwić się o ewentualne wiadomości od osoby zablokowanej, nie będą one przychodziły. Poza tym, osoba ta będzie zawsze przez nas wyciszana, co sprawi, że nie będziemy jej słyszeć, reasumując - straci ona możliwość jakiegokolwiek kontaktu z nami poprzez TeamSpeak. 
    • By Xanoxo
      Cześć, 
      W tym poradniku przedstawię Wam podstawowe funkcje paska oraz możliwości ich dobrania pod własne potrzeby. 
       
      Krok 1

       
      Zaznaczane aby oznajmić innym użytkowników stan AFK
      Opcja włączenia mikrofonu
      Opcja wyciszenia mikrofonu
      Opcja wyciszenia dźwięków na TS'ie
      Skrypt subskrypcji kanałów (Prościej widzimy ludzi na kanałach lub po prostu nie)
      Kontakty - Przyjaciele bądź zablokowane osoby
      Dodatkowe funkcje
       
      Krok 2
      Tutaj nauczymy się dodawać własne opcje, które sami chcemy.
       
      Aby to zrobić wchodzimy w "Niestandardowy pasek narzędzi"
       

       
      Krok 3
      Z lewej kolumny wybieramy interesujące nas skróty, klikamy strzałeczkę, w przykładzie mamy "Lista skarg" i zamykamy panel.
      Możemy cieszyć się widokiem naszego skrótu w panelu.
       

      WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE DLA GRYWAMTU.PL©
       
       

    • By Xanoxo
      Cześć,
       
      W tym poradniku przedstawię Wam jak poprawnie ustawić mikrofon.
       
      Krok 1
       
      Wchodzimy w "Narzędzia", a następnie wybieramy "Opcje" (domyślnie Alt + P)
       

       
      Krok 2
       
      Wybieramy zakładkę "Przechwytywanie"
       

       
      Krok 3
      Musimy się teraz zdecydować jakie ustawienie mikrofonu preferujemy:
      1.Naciśnij i mów - Wybieramy przycisk pod którym chcemy mieć aktywację głosu.
      2.Transmisja ciągła - Mikrofon bez przerwy jest włączony.
      3.Wykrywanie aktywacji głosem - Mikrofon uaktywnia się, gdy coś powiemy.
       

       
      Krok 4
       
      Gdy już wybraliśmy ustawienie, które nas interesuje zatwierdzamy i wszystko gotowe.
       

       
      Dziękuję za przeczytanie poradnika, mam nadzieję, że pomogłem rozwiązać Twój kłopot.
       
       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Poradnik by Xanoxo
       
    • By Xanoxo
      Cześć,
       
      W tym poradniku pokażę Wam jak ustawić globalnego afka, aby poinformować innych o Twoim odejściu od komputera.
       
      Krok 1
       
      Klikamy strzałkę przedstawioną na screenie poniżej i wybieramy opcję "Ustaw status oddalony globalnie"
       

       
      Krok 2
      Wyskakuje nam okienko w którym mamy podać "Wiadomość", przykładowo "Wrócę za 10 minut"
      Następnie klikamy "OK" i wszystko gotowe
       

       
      Dziękuję za przeczytanie poradnika, mam nadzieję, że pomogłem rozwiązać Twój kłopot.
       
       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Poradnik by Xanoxo
       
       
    • By Xanoxo
      Cześć,
       
      W tym poradniku pokażę Wam jak dodać serwer do zakładek TeamSpeak'a 3.
       
      Krok 1
       
      Wchodzimy w "Zakładki", a następnie wybieramy "Dodaj do zakładek".
       

       
      Krok 2
       
      Uzupełniamy następujące informację:
      1. Nazwa Zakładki - tutaj wpisujemy podpis naszego serwera.
      2. Nick - Nic prostszego, nasza nazwa.
      3. Serwer Address - IP serwera, którego chcemy mieć w zakładce.
       

       
      Krok 3
       
      Tutaj już tylko dajemy "Zatwierdź" i wszystko mamy gotowe. Nasz serwer jest już w zakładkach.
       

       
      Dziękuję za przeczytanie poradnika, mam nadzieję, że pomogłem rozwiązać Twój kłopot.
       
       
       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Poradnik by Xanoxo
       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines