Skocz do zawartości

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

Castio™

Regulamin Lokalny działu FanArt

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Lokalny działu FanArt
 

  • Stosuj się do Regulaminu Globalnego.
  • Lista obowiązujących prefixów:
    • [Pytanie] - Pytanie dot. grafiki, filmów lub muzyki i całej sztuki
    • [szukam] - Jeżeli szukasz czegoś, lecz nie potrafisz tego odnaleźć.
    • [Problem] - Masz jakiś problem i przeszukanie "całego" internetu w tym nie pomogło? Napisz tu wątek !
    • [inne] - Jeżeli temat Twojego tematu nie dotyczy żadnego z wyżej napisanych prefixów.
  • Tematy mogą być zamykane jedynie na wyraźną zgodę autora lub w przypadku kiedy naruszają obowiązujące na forum zasady. Należy wysłać raport lub napisać prywatną wiadomość do administracji.
  • Należy używać opcji Edytuj. W przypadku niecelowego dodania multiposta (lag, itc.), taką sytuację należy zgłosić moderatorowi, poprzez "Zraportowanie" wątka lub postu.
  • Posty w stylu "kolejny nobek który nie umie używać opcji szukaj" bądź "działa lubie to", "nie działa ale + za chęci" będą karane w kategorii spam.
  • Odpowiedź na pytanie w temacie, w którym taka odpowiedź już się znajduje, czyli powielanie odpowiedzi będzie karane.
  • Nie wolno odświeżać tematów starszych niż 30 dni, bez uzasadnione przyczyny. Chyba, że temat jest poradnikiem, a chcesz wnieść wartościową treść do tematu. Tak samo tyczy się próśb o reupload plików.
  • Użytkownik może używać kolorów, ale nie wolno podszywać się pod członków administracji, w innym przypadku przewidziana jest sankcja.
  • Zakaz kopiowania poradników, tutoriali, itp.
  • W dziale obowiązuje całkowity zakaz podszywania się pod czyjąś pracę.
  • Post pod postem możemy napisać dopiero po upłynięciu 24 godzin.
  • Zakaz prowadzenia jakichkolwiek kłótni i sporów.
  • Obrazy większe niż 1200 px wysokości i 800 szerokości dodajemy w spoilerze!
  • Jeżeli chciałbyś skontaktować się z Administracją Forum, wejdź w sekcję Administracja.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Daniel
      Kary związane z Serwerem TeamSpeak 3
      1. Wulgarny/Ocenzurowany Nick
          - Ostrzeżenie jako poke
          - Kick z serwera
          - Ban na 5-10 minut
      2. Wulgarny Avatar
          - Ostrzeżenie jako poke
          - Kick z serwera
          - Jeśli po powrocie użytkownik nie zmieni avataru w ciągu 10 minut - ban 10 minut
      3. Obraza Administratora
          - Ban od 5 minut do 4 godzin
      4. Utrudnianie wydarzeń serverowych
          - Kick (Ostrzeżenie)
          - Ban od 1 - 6 godzin
      5. Obraza innego użytkownika (tylko udowodniona!)
          - Ban od 5 minut do 1 godziny
      6. Utrudnianie rozmów na kanałach publicznych
          - Kick z serwera (Ostrzeżenie)
          - Za drugim razem ban - 1 godzina
      7. AFK na kanałach publicznych (szczególnie z limitami osób)
          - Przeniesienie na odpowiedni kanał AFK
          - Kick z serwera
      8. Spam
          - Kick z serwera (Ostrzeżenie)
          - Ban 5 minut
      9. Działanie na niekorzyść serwera
          - Ban permanentny
      10. Reklamowanie innych serwerów TS3
          - Ban permanentny
      11. Uporczywe wchodzenie na kanały
          - Kick z serwera
          - Ban 15 min
      12. Złośliwe marnowanie czasu Administracji
           (Prośba o pomoc admina następnie rezygnacja z pomocy i powtarzanie tej czynności)
          - Ban 10 - 60min
      13. Przewinienia nie ujęte w żadnym z punktów mogą podlegać karze:
          - Od kicka do 3 godzinnego bana
      14. Jeżeli cię przerywa, administrator ma prawo kicknąć Cię z serwera (Wysoki ping ponad 400)
      15. Przeszkadzanie innym użytkownikom
          - Kick z serwera
          - Ban 15 - 60 minut
      16. Naruszanie cudzej prywatności
          - Ban od 15 minut do 12 godzin
      17. Podszywanie się pod Administrację
          - Ban permanentny
      * Odwołanie od bana możliwe jest w ciągu 24h od nadania bana.
      * Admini z rangą nie niższą niż vRoot (w przypadku naszego serwera są nimi: Dark, Prezes, ραυℓiś ) mają prawo do nałożenia wyższego bana niż jest to ustalone w regulaminie banowania, jeżeli uznają to za ewentualną konieczność.
      Ostatnia zmiana: 08.08.2018
      WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE DLA GRYWAMTU.PL© 
    • Przez Daniel
      Regulamin
      1. Serwer TeamSpeak3 - Grywamtu.pl jest dla każdego bez względu na wiek, dlatego użytkowników uprasza się o kulturalne zachowanie wobec innych.
      2. Korzystanie z naszego serwera jest bezpłatne, jeśli ktoś wyłudza od Ciebie pieniądze natychmiast zgłoś to administracji.
      3. Właściciel kanału posiada prawo do zarządzania kanałem oraz przenoszenia ludzi w jego obrębie.
      4. Właściciel kanału jak i jego użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu jaki obowiązuje na kanałach prywatnych oraz serwerze.
      5. Właściciel kanału prywatnego może poprosić administratora o przydzielenie sub-kanałów (max 3).
      6. Kanały VIP są przeznaczone dla grup liczących więcej niż 7 osób.
      7. Kanał prywatny, który nie był używany minimum 15 dni zostanie usunięty.
      8. Wchodząc na nasz serwer automatycznie oświadczasz, że akceptujesz REGULAMIN.
      9. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmieniania treści regulaminu.
      10. Administrator ma prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili. Kopiowanie surowo zabronione!
      11. Podszywanie się pod ADMINISTRACJE będzie karane banem permanentnym.
      12. Administrator ma prawo ukarać osobę, która złamała regulamin.
      13. Wchodzenie na Centrum Pomocy bez powodu jest zabronione. Admini mają prawo nałożyć wtedy rangę “Blokada CP”, która uniemożliwia wchodzenie na Centrum Pomocy przez 3 dni.
      14. Ranga [Zarejestrowany] przyznawana jest osobom, które na serwerze przebywają przynajmniej od 2 dni.
      15. Nie ponosimy odpowiedzialności za sprawy niezwiązane z naszym serwerem.
      Zakazy
      1. Zakaz reklamowania innych serwerów oraz stron internetowych konkurencji.  
      2. Zakaz używanie nicków, awatarów, opisów i wiadomości pożegnalnych których znaczenie może być uznane za obraźliwe, wulgarne bądź nawołujące do nienawiści społecznej.
      3. Zakaz używania wulgaryzmów (także ocenzurowanych) jak i innych form, które mogłyby obrazić danego użytkownika (avatary, description).
      4. Zakaz puszczania muzyki, bindów i dźwięków na kanałach publicznych.
      5. Zakaz pukania do administracji bez powodu.
      6. Zakaz nagrywania na kanałach prywatnych jak i publicznych. Nagrywanie dozwolone jest tylko za zgodą innych użytkowników.
      7. Zakaz marnowania czasu Administracji.(Prośba o pomoc admina a następnie rezygnacja z pomocy i powtarzanie tej czynności podlega karze).
      8. Zakaz rozsyłania spamu (niechcianych wiadomości, reklamowania czegokolwiek) do użytkowników TeamSpeaka.
      9. Zakaz używania modulowania głosu w jakikolwiek sposób - takie zachowanie będzie traktowane jako trollowanie.
      10. Zakaz tworzenia kanału o nazwie lub opisie, które są powszechnie rozpoznawane jako wulgarne, obraźliwe, rasistowskie bądź nawołujące do nienawiści społecznej.
      11. Zakaz używania rang w nicku (np. „SA”, „vRoot”, „Przyjaciel” , „VIP”) wprowadzających w błąd innych użytkowników.
      12. Zakaz obrażania, kłócenia się lub przeszkadzania innym użytkownikom.
      13. Zakaz próby ominięcia bana. (każda próba będzie karana).
      14. Zakaz używania nawiasów kwadratowych w nicku np. [GWT] Nowak. System nawiasów tego typu jest przeznaczony wyłącznie dla rang administracji, vip, premium oraz unikalnej ikony eventowej.
      Ostatnia zmiana: 21.04.2018
      WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE DLA GRYWAMTU.PL©
    • Przez Prεzεs
      Wymagania kanału VIP:
       
      §1. Kanał VIP można otrzymać posiadając minimum 7 aktywnych użytkowników.
      §2. Na kanale VIP średnia aktywność użytkowników dziennie musi wynosić 6 osób.
      §3. Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów oraz znaków specjalnych.
      §4. Opis kanału nie może zawierać treści pornograficznej, wulgarnej ani obraźliwej.
      §5. Użytkownicy przebywający na kanale również nie mogą posiadać wulgarnego ani obraźliwego nicku, awataru itp.
      §6. Podania składamy zakładając NOWY TEMAT.
      §7. Pisząc podanie od razu dodajemy ikonkę kanału w załączniku (rozmiar: 16x16) (format pliku: jpeg, bmp)
       
      Regulamin strefy VIP:
       
      §1. Strefa VIP jak i osoby na niej przebywające są zobowiązane do przestrzegania REGULAMINU SERWERA.
      §2. Kanał VIP składa się z kanału głównego oraz 3 pod-kanałów.
      §3. Kanał VIP może posiadać maksymalnie dwóch Head Channel Admin'ów. 
      §4. Kanałowi VIP przysługuje ranga serwerowa (przykład: [ nazwa_gildii ] Nick_użytkownika) oraz ikona gildii (16x16).
      §5. Właściciel kanału ma prawo do edycji całego kanału w tym możliwość dodania opisu na swoich kanałach. 
      §6. Head Channel Admin ma prawo do wyrzucania i przenoszenia użytkowników w jego obrębie.
      §7. Właściciel odpowiada za cały kanał. Również za zachowanie swoich kolegów. 
      §8. W przypadku łamania regulaminu odpowiedzialność ponosi cały kanał. 
      §9. Jeśli średnia użytkowników na kanale wynosi 15 osób właściciel może poprosić o utworzenie dodatkowego pod-kanału u rangi od [HA] wzwyż.
      §10. W przypadku notorycznego łamania regulaminu kanał zostanie usunięty bez podania konkretnych wyjaśnień.
      §11. W przypadku braku wymaganej ilości osób na kanale VIP zostanie również usunięty. W takim przypadku HCA może poprosić o przydzielenie kanału w strefie prywatnej. 
       
      Czas na rozpatrzenie podania to 72h.  
      Wzór:
      1. Nick użytkownika ubiegającego się o kanał VIP:
      2. UID:
      3. Nazwa twojego kanału VIP:
      4. Podaj przybliżoną średnią ilość użytkowników na twoim kanale:
      5. Jeśli masz już u nas kanał prywatny podaj jego numer:
      6. Opisz w skórcie dlaczego chciałbyś otrzymać u nas kanał VIP:
      7. Wypisz gry w które najcześciej gracie razem na kanale:
      8. Podaj średnią wieku na swoim kanale: (Opcjonalnie jeśli to wiesz)
      Odpowiedzi udziel nastepująco:
      1.
      2.
      3.
      4.
      5.
      6.
      7.
      8.
       
      WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE DLA GRYWAMTU.PL© 
    • Przez Lord_Phoenix
      Regulamin Lokalny działu Elsword
      Stosuj się do Regulaminu Globalnego Do każdego downloadu należy podać skan Tematy mogą zamknięte wtedy gdy: Autor wyrazi wyraźną zgodę na zamknięcie tematu. Temat narusza globalny regulamin forum. Odpowiedź w temacie zostanie udzielona. Temat przez dłuższy okres czasu był nieodświeżany. Wszystkie linki wychodzące poza GrywamTu wstawiamy w code. Zadbaj o estetykę tematu. Plagiaty będą wyrzucane do kosza, a autor zostaje ukarany warnem za rozprzestrzenianie treści bez zgody autora. Nie wklejamy linków do stron za pośrednictwem, których zarabiamy (tzw. reflink'i), np: Adf.ly. (Kara: warn 10%) Tematy odświeżamy co minimum 2 dni. Do naszej prezentacji dodajemy szczegółowy opis serwera, jeżeli będą to 2 lub 3 zdania, to temat wędruje do kosza, a autor dostaje warna za nie znajomość regulaminu. Jeżeli chciałbyś skontaktować się z Administracją Forum, wejdź w sekcję Administracja.
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Regulamin