Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

Raczek

User
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About Raczek

  • Rank
    Gracz

Profile Information

  • Płeć
    Nie ustawione
  1. "Bo ten, kto raz nie złamie w sobie tchórzostwa, będzie umierał ze strachu do końca swoich dni." Krótko i na temat.

  2. Gabe Newell, szef znanej firmy Valve i bohater wielu memów (przykłady niżej) powiedział podczas konferencji Casual Connect w Seattle, że Windows 8 to "katastrofa dla wszystkich (deweloperów) działających w sferze PC". Gabe idzie dalej, uważa, że wydanie Windows 8 spowoduje, że wielu deweloperów zrezygnuje z platformy PC, prawdopodobnie na korzyść konsol czy platform mobilnych. Szef Valve twierdzi, że jedną z ostatnich rzeczy, które zniechęcały ludzi przed Linuxem był fakt, że na tą platformę jest mało gier. Teraz podobna sytuacja ma być w przypadku Windows 8, dlatego Valve stara się przenieść klienta Steam na Linuxa, wraz z grą Left 4 Dead 2, ale trwają też prace nad przeportowaniem innych gier. Stosunek Newella do nowych okienek i całego Microsoftu nie jest nowością, od dawna wiadomo, że szef Valve nie przepada za Windows 8 - Michael Larabel z Phoronix po odwiedzinach głównej siedziby Valve powiedział że "negatywność Newella względem Windows 8 i przyszłości Microsoft była oszałamiająca". Powodów niezadowolenia Nowella może być taki, że nowy system od Microsoft będzie miał swój własny, wbudowany sklep z aplikacjami (w tym oczywiście gry), a to może spowodować, że Valve straci wielu potencjalnych klientów. Żródło: gazeta.pl
  3. Super troll - takim mianem zagraniczne media określają firmę Data Carriers LCC, po tym jak firma zaczęła na szeroką skalę pozywać „kogo się da" o złamanie patentu dotyczącego... autouzupełniania. Tak, ktoś ma na to patent. Ten super troll pozwał w zeszłym tygodniu firmy takie jak: Yelp, LinkedIn, Target, Wall-Mart, Netflix i wiele innych. Firma Data Carriers LCC twierdzi, że we wszystkich przypadkach złamany został ich patent 5,388,198. Patent ten dotyczy "Proactive presentation of automating features to a computer user". Czyli w praktyce, super troll twierdzi, że posiada patent na funkcję w której użytkownik wpisuje kilka liter i wyskakuje mu reszta całego słowa. Funkcja jest nam wszystkim dobrze znana z telefonów, programów czy stron WWW. Apple i kilka innych firm pozwanych w marcu walczą z trollem patentowym. Apple zostało pozwane za implementację funkcji autouzupełniania w urządzeniach iPhone i iPad oraz w przeglądarce Safari. Trudno powstrzymać takich super trolli, bo kontr pozew czy ugoda nie wchodzą w grę. Data Carriers LCC to kolokwialnie mówiąc firma krzak - przynajmniej u nas tak określono by taką firmę, za oceanem są to tzw. shell companies (spółki/firmy pozorne, więcej o takich firmach dowiecie się z TEGO dokumentu). Z punktu widzenia USA, są to firmy które kosztują państwo 29 miliardów USD rocznie. Funkcja autouzupełniania została opatentowana w 1995 roku przez firmę Symantec. Na początku tego roku patent zmienił właściciela. Nie wiadomo czy Symantec jest jakoś powiązany z firmą Data Carriers LCC. źródło: gogaom.com
  4. Raczek

    Forumowe kwiaty

    W tym temacie wrzucamy screeny wypowiedzi, które nas rozweseliły. Zaczynam gościem który znalazł własną stronę w necie:
  5. Nie wiem czy te -5% to nie za dużo. Swoją drogą to i tak trzeba nakłonić osoby do wstawiania własnych poradników na nasze forum GWT <- to chyba dobry sktót?
  6. Raczek

    Potrzebny poradnik

    Więc w czym problem, na stronie którą podałeś możesz go kupić za niecałe 8 zł, a tutaj nawet za 5 zł http://www.gandalf.com.pl/e/dusk-12-strefa-smierci-poradnik-do-gry/ Na torrentach też coś niby jest, ale rozumiem że tam już szukałeś?
  7. Wszytsko co dobre jest płatne ;p Niektórzy chwalą vBulletin, też skrypt już z dość długą tradycją. Z nowszych co powiecie o XenForo?
  8. Raczek

    Elf bot 8.6 POMOCY

    XP napewno miałeś 32 bit. Chyba pozostaje poszukać jakichś innych cracków, na wersję 64-bitową windowsa, tutaj uruchamianie w zgodności raczej nic już nie pomoże.
  9. Raczek

    Elf bot 8.6 POMOCY

    Uruchamiasz też wszytsko jako administrator? Ogólnie przed krakowaniem odpalał się normalnie?
  10. Rengar, Łowca, prezentacja bohatera Załóżcie Kościany Naszyjnik, zaostrzcie pazury i wytropcie wrogów. Czas wyruszyć do dżungli, wyskoczyć z zarośli i upolować najgroźniejszą zwierzynę w całym Valoranie z Rengarem, Łowcą! Zestaw Rengara Łowcy Głów jest dostępny Jak sprawić, żeby Rengar wyglądał jeszcze bardziej przerażająco? Załóżcie mu olbrzymią czaszkę na ramię i odziejcie go w ciężką zbroję, która ochroni go przed najgroźniejszą zwierzyną. Otrzyma także nowe efekty przy użyciu Dzikości i Bitewnego Ryku, które jeszcze bardziej podkreślą jego brutalność. Rengar i jego skórka Łowcy Głów (normalnie 1950 RP) będą kosztować tylko 1462 RP do końca weekendu, więc kupcie ten zestaw, zanim z powrotem schowa się w zaroślach. W Prezentacji Rengara dowiecie się, jak grasować w dżungli i atakować wrogów podczas bezlitosnego polowania z naszym Łowcą przedstawionym przez naszego eksperta - Phreaka.
  11. Nasus - Kustosz Pustyni 1.:WSTĘP 1.1.:HISTORIA Zagadkowa postać znana jako Nasus przybyła do League z odległego świata. Służyła tam jako część olbrzymiego i uczonego, pustynnego imperium. Na miejscu była szanowaną i oświeconą jednostką na stanowisku strażnika Great Library. Oprócz tego, należała do zwierzęcej rasy, której zadaniem było służyć jako władcy i obrońcy ludzi. Niestety, część jego pobratymców uważała, że są czymś więcej. Zaczęli wierzyć, że stali się bogami. Wojna na świecie Nasusa zawsze była tuż za rogiem, gdyż istoty te chciały zniewolić lud i ustanowić totalitarne rządy. Podczas bitwy, kiedy Nasus miał zgładzić swego zdradzieckiego brata, Renektona, został przeniesiony do kręgu przywoływania na Runeterrze. Na początku rozgniewał się, gdyż miał właśnie pokonać wrogów swego ludu, jednak kiedy usłyszał błagania o litość przywoływaczy, jego rozwinięta inteligencja przeważyła. Dowiedział się, że Runeterra też pełna jest niesprawiedliwości. Było tu równie niebezpiecznie, co w jego ojczyźnie, a do ochrony mieszkańców tego świata potrzebni byli bohaterowie. Nasus zdecydował się dołączyć do League of Legends, wiedząc że jego bracia i siostry będą kontynuować walkę w jego domu. Został Kustoszem Pustyni, czując się w ruinach na Shurima Desert jak w domu. Jednakże, Kustosz usłyszał ostatnio niepokojące wieści, jakoby jego brat przybył za nim. Jeśli tak jest, zabicie Renektona stałoby się priorytetem Nasusa, gdyż inaczej Runterra pozna piętno dwulicowości i ambicji jego brata. Chociaż Kustosz Pustyni jest spokojny, nie należy z nim zadzierać. 1.2.:OPIS Nasus jest jednym z najbardziej niedocenianych postaci w League of Legends, a to głównie przez to, że wymaga ogromnej ilości lasthitów z Q, aby w late znaczyć coś podczas gry. Mimo wszystko nie jest to wcale taka trudna sztuka, jak myślą niektórzy, bo identycznie robimy z Irelią, Warwickiem i resztą offtanków. Lasthit to lasthit, tutaj różni się tylko tym, że musimy jeszcze odpalić skilla. Wydaje się to być żmudnym i monotonnym zajęciem, ale sprawia, że w późniejszej fazie gry jesteśmy twardym jak tank i zadającym nieziemski dmg potworem. A także składamy full build długo przed innymi… Poznajcie Nasusa! 1.3.:ZALETY I WADY Zalety: + Świetna farma i bardzo dobry debuff z E + Fenomenalny AoE DMG z ulti + Niezły jungler + Jeden z najtwardszych offtanków + Dzięki pasywowi schodzi z linii, kiedy chce, a nie kiedy musi + Niesamowity niszczyciel wież dzięki Q + Możliwość stackowania Siphoning Strike + Może być zarówno DPS’em jak i tankiem czy fighter’em + Świetny slow z W Wady: - Kiepski harraser (E zabiera za dużo many) - Konieczność stackowania Q - Skill W kontrowany przez Quicksilver Sash - Są lepsi junglerzy - Jeśli zostanie odcięty od farmy w early, będzie słaby w late - Długi cooldown ulti 1.4.:SKILLE Duszożerca (pasyw) – Nasus wykrada siły życiowe przeciwników, otrzymując 10/15/20% kradzieży życia. Jego ilość zwiększa się na 1.,6. i 11. poziomie. ataku i mają 30% jego maksymalnego życia. Bardzo dobry i znaczący pasyw. W early i mid pozwala nam pozostać na linii tak długo, jak będziemy chcieli, a w late wspomaga nas w teamfight’ach (nawet nie wiecie, ile razy ta umiejętność ratuje nas od śmierci). Dodatkowo w połączeniu z Q leczy nas za naprawdę duże ilości. Wysysające Uderzenie (Q) Następny atak Nasusa zada 30/50/70/90/110 ( + ) pkt. obrażeń fizycznych. Ilekroć użyjesz Wysysającego Uderzenia do zabicia przeciwnika, jego moc zostanie permanentnie zwiększona o 3 pkt. obrażeń. Początkowo skill wydaje się być ledwo mierny. „110 dmg? Pfff, co to jest?” powiecie. Na szczęście jego siła tkwi w stackach. Za każde zabójstwo przy jego użyciu dostajemy dodatkowe 3 punkty do siły Q, co oznacza, że przy 100 lasthitach mamy zapewnione +300 dmg. Ogromna ilość, zważywszy na to, że jego cooldown wynosi około 4 sekundy. Dzięki temu papierowe ad carry jesteśmy w stanie zniszczyć zaledwie dwoma uderzeniami. Uwiąd (W) – Nasus postarza cel, zmniejszając jego prędkość ataku oraz ruchu o 35% oraz o dodatkowe 3/6/9/12/15% co sekundę przez 5 sekund. Jeden z najlepszych, o ile nie najlepszy slow w grze. Do tego załącza przeciwnikowi na 5 sekund bardzo silny debuff do as, praktycznie wyłączający postacie opierające się na szybkości ataku z walki. Świetny jako escape mechanism, świetny jako sposób na dogonienie przeciwnika, świetny jako wsparcie dla uciekającego towarzysza. Multum zastosowań. Duchowy Ogień (E) - Po krótkim czasie wybrany obszar zostaje na 5 sek. zbezczeszczony. Przeciwnicy, którzy się tam znajdują, cierpią na osłabienie pancerza o 20/25/30/35/40 oraz otrzymują 20/34/48/62/76 (+0.2) pkt. obrażeń magicznych na sekundę. Co prawda, obrażenia nie są zbyt duże, zwłaszcza że każdy normalny przeciwnik wyjdzie z kręgu, zanim wybije druga sekunda. Jego siła tkwi jednak w zmniejszeniu pancerza, przez co jest to idealny skill do rzucenia w środek teamfight’a. Poza tym wspomaga nasze Q, o czym szybko przekonacie się podczas walk 1v1. Furia Pustyni ® - Burza piaskowa na 15 sekund wzmacnia Nasusa, dając mu 300/450/600 pkt. zdrowia. W trakcie burzy zadaje obrażenia magiczne równe 3/4/5 (+0.01)% zdrowia pobliskich przeciwników na sekundę (maks. 240 pkt. obrażeń na sekundę) oraz zmienia zadane rany w dodatkowe obrażenia od ataku. Nasza wisienka na torcie. Nie dość, że zapewnia ogromne survi dzięki jednemu kliknięciu, to jeszcze zadaje doskonałe obrażenia obszarowe, wzmacnia zasięg autoattack’u i silnie nas buffuje, znacząco zwiększając ilość ad. Po prostu idealne do wpakowania się w środek walki i wyniszczania po kolei najbardziej papierowych przeciwników. 2.:COŚ WIĘCEJ DLA POSTACI 2.1.:SUMMONER'S SPELLS Jak dla mnie must have dla Nasusa. Ewentualne problemy z maną, udany gank przeciwnika bądź inne nieprzyjemne sytuacje mogą zmusić do powrotu do bazy, a wtedy możemy szybko wrócić na linię dzięki teleportowi. 10/10 Kolejny bardzo dobry spell. W czasie walki Kurator opiera się na aa i Q, przez co musi być cały czas przy wrogu. 10/10 Rzadko zdarzają się sytuacje, w których przeciwnik nam ucieknie. A jeśli już to ma za dużo hp, aby ignite go dobił. 6/10 Kontra na Tryndę, Jaxa i wielu innych bohaterów… w tym nas. 8/10 Marnowanie slota. Nasus nie powinien spamować skillami innymi niż Q. 2/10 Flash zapewnia lepszy escape mechanism kosztem gorszego doganiania przeciwników. Sam preferuję Ghosta, ale jest to kwestia przyzwyczajenia. 7/10 Znacząco wspomaga nasze early i mid, ale w late staje się mocno useless. Niektórzy ten spell uwielbiają. Ja sam nigdy go nie biorę. 5/10 Co prawda, czasami widuje się to na postaciach nastawionych na push, np. Sivir, ale Nasus ma wystarczającego kopa z Q, aby samemu zniszczyć wieżę. 1/10 Must have, jeśli idziemy do jungli. 9/10 Nasza postać zwykle jest częstowana dziesiątkami efektów CC, jednak jesteśmy wystarczająco twardzi, aby to nam za bardzo nie przeszkadzało. 3/10 Dobry spell, jeśli zginęliśmy, a pobliska wieża znajduje się pod wpływem ataku wrogich sił, ale cooldown znacząco zmniejsza jego użyteczność. 4/10 Mimo wszystko zostawmy dla tanka... 3/10 …a to dla supporta. 3/10 2.2.:MASTERIES Daje najważniejszą rzecz potrzebną Nasusowi – wytrzymałość. Jego zadaniem jest wbić się we wrogi team i przebić aż do ranged ad carry, więc stąd ten wybór. 2.3.:RUNY MARKI: 9x Armor Penetration Jeśli dodatkowo włączymy debuff z E, praktycznie sprowadzimy pancerz przeciwnika do zera. SEALE: 9x Armor, 9x Mana Regen./18 Zależnie od przeciwnika – jeśli ten opiera się na ad, wybieramy pierwszą opcję, w przeciwnym wypadku tę drugą. GLYPHY: 9x Mag. Res./18, 9x Mana Regen./18 Jak wyżej z tym, że tutaj zwracamy uwagę na to czy mamy do czynienia z postacią ap. QUINTY: 3x Amor Penetration Jeszcze mocniejsze zniwelowanie pancerza przeciwnika. CENA ZESTAWU: 14145 IP Bardzo drogo, ale strona idealna dla Nasusa, pozwoli nam w pełni wykorzystać jego potencjał. 2.4.:SKILLE Q maxuję dla zwiększenia dmg’u, który z niego uzyskujemy, co przekłada się na lepsze i wygodniejsze lasthity. Kolejne w kolejności ulepszenia jest E, ponieważ znacząco wspomaga Nasusa w walkach i zwiększa szanse na zwycięstwo. Dodatkowo można nim lekko postraszyć przeciwnika. Ostatniemu poświęcam uwagę W, ponieważ zwykle właśnie w tej fazie gry rozpoczyna się ostrzejsza rozgrywka i mocny debuff do as na pewno nam się przyda. Oczywiście, kiedy tylko możemy, dajemy punkcik w ulti. 2.5.:ITEMY Core Build, czyli to musimy mieć: Bootki dla zwiększenia jakości... chodzenia i Sheen, który znacząco polepszy dmg z naszego Q. Zawsze zaczynamy od tych dwóch itemów. Dopiero później przechodzimy do reszty naszego zestawu, czyli… Nasus na ulti jest bardzo trudny do ubicia nawet przy focusie całej przeciwnej drużyny, więc o wytrzymałość nie musimy się martwić. „Ale dlaczego tylko jeden item ofensywny?” - zapytacie. Otóż dlatego, że Kurator zadaje ogromny dmg, kupując do niego tylko TF’a, toteż resztę buildu możemy spokojnie przeznaczyć na hp i resisty. Inne itemy godne uwagi: + Jest to dwuitemowy zamiennik dla Mercurek. Można śmiało składać zamiast nich, bo nie stracimy nic na odporności na efekty CC, a w zamian otrzymamy sporo dodge'a i przyjemne zwiększenia regeneracji. http://na.leagueofle...53&d=1299684193 Popularny item na Nasusie. Ja sam za nim nie przepadam, ale można by go wstawić jako zamiennik dla Guardian Angel'a. Bardzo dużo pancerza i całkiem przyjemny pasyw. Przydatne, gdy nasz team nafeedował Tryndę czy innego Twitcha. Alternatywa dla Banshee's Veil. Daje więcej magic resist, dużo regeneracji hp i pewną ilość movement speed'a, kosztem tej sweetaśnej bańki. Niezła aura. Można rushować, gdy support albo tank się na niego nie zdecydowali. Kolejna kontra na ad carry przeciwnika. Bardzo dobra aura i świetna synergia z pasywem. 2.7.:KOLEJNOŚĆ INWESTYCJI Grę zaczynamy z , ponieważ daje nam duży boost do przeżywalności Nasusa. Na pierwszy powrót do bazy czekamy do momentu, gdy będzie nas stać na nasz core build, czyli i . Następnym krokiem będzie dokończenie butów jako albo z tym, że w tym drugim przypadku dokupujemy również . Później staramy się zrushować , nasz jedyny item ofensywny, po czym inwestujemy już wszystko w defensywę, zaczynając od (baaaaardzo dużo dodatkowego hp. Co prawda, wymaga stackowania, ale lasthitting to nieodłączna część gry Kuratora, więc nie sprawi nam to wielkiego problemu), przez (nie ma to jak zmartwychwstać), na http://eune.leagueof...77&d=1311502768 skończywszy. W tym momencie stajemy się kimś równie wytrzymałym jak tank, więc przyszła pora na naszą ostatnią inwestycję - , co da nam przyjemnego boosta do pancerza i spory zastrzyk ad. 3.:PORADY 3.1.: Early Game: Miejsce dla Nasusa jest jedno i chodzi tu o solo top. Co prawda, da się nim również junglować, ale w early zależy nam przede wszystkim na lasthitach z q, a tych uzyskamy więcej, panosząc się na górnej linii. Gramy pasywnie, nie wdajemy się w bójki z naszym przeciwnikiem i spokojnie dobijamy miniony. Póki co nie jesteśmy zbyt potężni, więc każda wymiana ciosów skończy się dla nas niepowodzeniem. Jeśli wróg nas harrasuje, utrudniając farmę, prosimy junglera o gank. Wszystkie pozostałe części meczu zależą właśnie od ilości uzyskanych lasthitów w early, toteż staramy się je wykonywać bez względu na wszystko (no chyba, że grozi to zgonem). 3.2.: Mid Game: Potęga Nasusa powoli zaczyna się ujawniać. Wraz z liczbą ubitych minionów rosnących na naszym koncie stajemy się coraz mocniejsi i jeśli tylko ta sztuka udawała nam się w early, to bardzo możliwe, że jesteśmy już w stanie pokonać naszego przeciwnika. Mimo wszystko staramy się nie szarżować, nadal pozostając skupionymi na farmie. Jeśli wrogi jungler zdecyduje się nas zgankować, a zarówno on jak i solo topper nie są zbytnio nafeedowani, to możemy pokusić się o odpalenie ulti i próbę wbicia double killa. Z takimi sytuacjami różnie bywa, ale na swoim przykładzie wiem, że wiele razy zdobywałem w ten sposób kille. 3.3.: Late Game: Jeśli wszystko do tej pory szło po naszej myśli, a nasze konto pełne jest lasthitów z Q, oto przyszła pora pokazać naszym przeciwnikom, kto dominuje w tej fazie gry. Niewiele jest postaci zdolnych pokonać nas w late, więc nie boimy się potyczek 1v1, pilnujemy czasu respawnu dragona i staramy się zrobić barona (oczywiście, razem z naszymi towarzyszami), jeśli jest taka możliwość. W teamfight’ach odpalamy ulti i wchodzimy w środek walki, aby wyciągnąć z niego jak największe obrażenia. Naszym celem jest wrogi ad carry, którego Nasus może zniszczyć z łatwością. Nie boimy się inicjować, jesteśmy wystarczająco wytrzymali, aby przetrwać nawet największy focus, co ponadto daje naszej drużynie czas na wybicie przeciwników. 3.4.:Porady ogólne: - Nigdy nie rzucamy W na przeciwnika z Quicksilver Sash w ekwipunku. Zmarnujemy tylko silny debuff, a on zdejmie go w krócej niż sekundę. - Nasus jest idealny do solowania kilku przeciwników jednocześnie. Jeśli tylko ci nie są zbyt nafeedowani, możemy spokojnie wbijać tripple w pojedynkę. - Jeżeli wrogowie dręczą nas masowymi exhaust'ami, które skutkują zgonami, dobrą kontrą będzie zakupienie wspomnianego wyżej QSS. - W late zawsze chodzimy z team'em. Tu liczy się każdy frag, więc nie wystawiajmy się na pokusę przeciwników. - Jeśli wrogi jungler regularnie nas gankuje, musimy zakupić kilka wardów, aby w razie zbliżania się niebezpieczeństwa mieć czas na ucieczkę. - Całe early i mid game poświęcamy farmie. Nasus to nie roamer. 3.5.: Najgorsi Przeciwnicy: Co prawda, od farmy nas nie odetnie, ale ciężko będzie go pokonać 1v1. Dobry harras, duże obrażenia, a do tego trudny do pokonania bez pomocy junglera. Staramy się nie wdawać z nim w bójki. Równie wytrzymały jak my plus wysokie obrażenia ze skilli pełnych efektów CC. Trzeba się go strzec zwłaszcza, gdy akurat wrogi jungler szykuje się do ganku. Jego harras może nas na linii zniszczyć. Nic więcej do dodania. Jak wyżej. Początkowo może nas „poturbować”, ale pod koniec gry z łatwością damy jej radę. Yorick jest ciężkim przeciwnikiem głównie w early i mid, bo wtedy karci nas niemiłosiernie z harrasu. Później znacząco traci na sile w naszych oczach. Agresywny braciszek jest bardzo trudnym przeciwnikiem, gdyż na niskich levelach jego obrażenia są po prostu ponad nasze siły. Na szczęście w late powinno być lepiej. Riven w early owni prawie wszystkich solo toperów, bo jej dmg jest wtedy przekozacki. Dość powiedzieć, że na jedno combo jest w stanie zabrać nam nawet połowę hp. Dla nas Akali jest po prostu OP, zwłaszcza gdy zdobędzie swojego słynnego dasha na 6 lvl. Wtedy trzeba grać bardzo ostrożnie, gdyż nawet najmniejszy błąd może zadecydować o naszej śmierci. by ConQuien
  12. Nunu Witam w moim poradniku do Nunu. Przedstawię tu wszystkie 5 aspektów gry Nunu: solo top/mid, jungle, support, dominion oraz Twisted Treeline. Poradnik jest dosyć obszerny co może zrazić niektórych, jednak wierzę, że część przebrnie przez tą ścianę tekstu, obrazków i oczojebnych kolorków. OGóLNIE 1. Plusy i minusy 2. Opis skilli SOLO LANE 3. Spelle 4. Masteries/Runy 5. Maksowanie 6. Build 7. Sposób gry 8. Zalety i wady takiego trybu gry JUNGLE 9. Spelle 10. Masteries/Runy 11. Makoswanie 12. Build 13. Sposób gry 14. Zalety i wady takiego trybu gry SUPPORT 15. Spelle 16. Masteries/Runy 17. Maksowanie 18. Build 19. Sposób gry 20. Zalety i wady takiego trybu gry TWISTED TREELINE 21. Spelle 22. Masteries/Runy 23. Maksowanie 24. Build 25. Sposób gry DOMINION 26. Spelle 27. Masteries/Runy 28. Maksowanie 29. Build OGóLNIE 30. Zakończenie ------------------------------------------------------------------------ 1. Plusy i minusy: + Mocny laning + Uniwersalny - może iść na każdą linię łącznie z junglą + Dużo stylów gry + Praktycznie perma slow + Dobry sustain + Buff dla ad carry - Tylko jeden spell zadający dmg poza ulti z wysokim cooldownem - Ulti łatwo przerwać 2. Opis skilli: [Passive]Visionary - After 7 autoattacks, Nunu's next spell will have no cost. Przyjemny pasyw. Pozwala dłużej wytrwać na linii, a w przypadku jungli zachować manę na dłużej. Pomaga także np.: kiedy wykorzystamy manę, przeciwnik ma low hp i myśli, że nie mamy many na śnieżkę. Dobijamy szybko pasyw i robimy mu smutnego banana na ryju. Zastosowań jest wiele, to tylko pojedyńczy przykład. [Q]Consume - Nunu's Yeti takes a bite out of target enemy minion or neutral monster, dealing true damage to it and restoring Nunu's health. Skill posiada zarówno zalety jak i wady. Pozwala nam na łatwą junglę, sustain na linii, counter jungle przeciwnika oraz pewnego killa miniona. Jednak nie może być użyty na wrogim championie, więc stanowi jedynie źródło sustainu. [W]Blood Boil - Invigorates an allied unit by heating their blood, increasing their attack speed and movement speed for 15 seconds. If cast on an ally, Nunu also gains the effect of Blood Boil. Buff dla naszego ad carry w late pozwala mu miażdżyć, a także uciekać innym sojusznikom. W fazie laningu warto użyć na miniona zamiast na siebie, gdyż rzucenie na siebie nie da nam większego buffa niż rzucenie na inną jednostkę. [E]Ice Blast - Nunu throws a ball of ice at an enemy unit, dealing magic damage and slowing their movement speed by a percentage and attack speed by 25% for 4 seconds. Nasze podstawowe (i prawie jedyne) źródło damage. Jest spamowalne, posiada mocnego debuffa, zarówno movement jak i attack speeda. Pozwala pomóc przeżyć sojusznikowi lub zabić przeciwnika. Posiada przyjemny range, więc w early można zownić przeciwnika spamem tego spella. [R]Absolute Zero - Nunu starts channeling and begins to sap a large area around him of heat, slowing all nearby enemies movement speed by 50% and attack speed by 25%. After channeling for 3 seconds, he deals massive damage to all enemies caught in the area. It can be canceled early for less damage. Potężny slow. 2.5 AP ratio. 625-1125 bazowego damage. Brzmi świetnie? Oczywiście, że tak, jednak skill można przerwać każdym twardym crowd controlem, co spowoduje, że ulti nie zada pełnego dmg. Jeśli jednak uda się to wycastować Nunu sam wygrywa teamfight. Ulti również przydaje się do zebrania crowd controla, aby ad carry miał większe survi. ------------------------------------------------------------------------ SOLO LANE 3. Spelle Na solo lane polecam + . Flash jest nadal OP spellem, a Exhaust wraz z Ice Blastem nie pozwala przeciwnikowi uciec/dogonić nas. Opłaca się również wziąć - przeciwko Mundo, Swainowi lub innemu healowi - jeśli spodziewamy się przeciwnika, który będzie pushował/nie dopuszczał nas do farmy - alternatywa dla Flasha - jeśli spodziewamy się ciężkiej linii 4. Masteries/Runy 9x Greater Mark of Insight - Magic Penteration 9x Greater Seal of Clarity - Mana Regen/Lvl 9x Greater Glyph of Force - Ability Power/Lvl 3x Greater Quintessence of Potency - Ability Power 5. Maksowanie E-Q-E-W-E-R-E-Q-E-Q-R-Q-Q-W-W-R-W-W Maksujemy Ice Blast dla dobrego harrasu. Potem Consume, aby mieć sustain. Na końcu Blood Boil, gdyż ten skill się przyda bardziej naszemu ad carry niż nam. 6. Build Zaczynamy z oraz potkami. To jakie wziąć potki zależy od waszego stylu gry, ja preferuje 2x i 1x. Następnie rushujemy , aby zbudować z niego jak najszybciej , w międzyczasie rozbudowując buty na . Naszym ostatnim core itemem jest , aby nie było tak łatwo przerwać ulti Teraz czas na trzy ostatnie itemy. Możemy iść trzema ścieżkami itemowymi: Tank (gdy w naszym teamie brakuje tanka)- //// Caster (gdy trzeba więcej damage) - //// Hybryda (sprawdza się ciekawie, aczkolwiek mogą nas sflejmować za ten wybór) - // 7. Sposób gry Early Game - spamujemy przeciwnika śnieżką. Przypomina to dosyć styl gry gangplankiem, jednak nie last hitujemy tym, tylko i wyłącznie spam w przeciwnika. Możemy mieć małe problemy z maną, ale umiejętne wykorzystywanie pasywa pozwoli nam przetrwać Pamiętamy o wardach, naszym self healu oraz last hitach z auto-attacku. Wbrew pozoromNunu nie ma z tym problemów. Przy ganku naszego junglera rzucamy na niego Blood Boil,a na przeciwnika Ice Blasta, speed dla sojusznika i slow dla wrogiego solo topa/mida daje ogromną przewagę i prawie zawsze waste Flasha/kill. Jeśli spotka nas gank wrogiego junglera, rzucamy na siebie Blood Boila a na przeciwnika z mocniejszym CC Ice Blasta. Nunu jest bardzo ciężki do zgankowania. Mid Game - gankujemy linie. Nasz slow gwałci przeciwników, szczególnie ad carry. Pamiętamy o kontroli barona oraz smoka, Consume nam to zdecydowanie ułatwia. Zaczyna się faza teamfightów, więc trzymamy się z teamem. Ice Blast używamy na wrogim ad carry, Blood Boil na własnym, jeśli walka odbywa się w pobliżu minionów lub neutrali zapewnia nam to przewagę, gdyż możemy się healować. Pamiętamy o odpowiednim używaniu naszego ulti, najczęściej w krzakach, do których biegnie przeciwnik. Ma on wtedy mniej czasu na przerwanie tego wspaniałego skilla. Late Game - praktycznie niczym się nie różni od Mid Game. Nadal chodzimy razem z teamem, kontrolujemy buffy nasze oraz w miare możliwości przeciwnika. Styl walki zbytnio się nie zmienia, jednak jeśli zakupiliśmy Atmoga pamiętamy o tym, że mamy dosyć dobry auto-attack który nie powinien się marnować 8.Zalety i wady takiego stylu gry + kontrowanie większości postaci ze słabym sustainem (solo top), lub słaby early burstem (mid) + dosyć mocny damage ze śnieżki oraz ulti + Nunu staje się silnym offtankiem z dosyć mocnym magic damage, debuffami, buffami, a także mocnym survi - Bez Atmoga poza ulti jesteśmy jedynie w stanie rzucić śnieżkę co kilka sekund - Z Atmogiem posiadamy przyjemny damage z łapy, jednak śnieżka nie zadaje takiego mocnego damage. ------------------------------------------------------------------------ JUNGLE 9. Spelle Wybór dla jungle Nunu jest raczej prosty: + /. 10. Masteries/Runy Runy: 9x Greater Mark of Alacrity - Attack Speed 9x Greater Seal of Resilience - Armor 9x Greater Glyph of Shielding - Magic Resist/Lvl 3x Greater Quintessence of Desolation - Armor Penetration 11. Maksowanie Q-W-E-Q-E-R-E-E-E-Q-R-Q-Q-W-W-R-W-W Consume na 2 lvlu wystarczy do jungli oraz counter-jungli Blood Boil jako ostatnie, buff do jungli przydatny, ale wystarczy na 1 lvlu. Ice Blast jako źródło damage naturalnie maksujemy jako pierwsze. 12. Build Zaczynamy z oraz 5x . Nie rozbudowujemy go jednak w Madredy, gdyż nasze Q wystarczy do jungli. Rushujemy za to , następnie , po drodze zamieniając buty w . Ostatni item w core to . Dalej mamy do wyboru też trzy ścieżki itemowe, takie same jak w przypadku solo topa/mida. Wkleje je tutaj, gdyby ktoś przeszedł od razu do jungli nie czytając solo lane: Tank (gdy w naszym teamie brakuje tanka)- //// Caster (gdy trzeba więcej damage) - //// Hybryda (sprawdza się ciekawie, aczkolwiek mogą nas sflejmować za ten wybór) - // 13. Sposób gry Early Game - Jungla Nunu nie jest łatwa. Musi jednocześnie umieć counter junglować jak i nie tracić expa we własnej jungli. Najlepiej zacząć od zjedzenia wraita przeciwnikowi za pomocą Consume a następnie udać się na nasz blue buff. Potem robimy wilki i staramy się gankować, jeśli jest możliwość, to linie, jeśli nie, to junglę wroga. To jakie campy robimy jest uzależnione od przebiegu gry. Jednym słowem: gankujemy oraz niszczymy junglę wrogowi. Mid Game - Teraz skupiamy się na kontroli Dragona oraz Barona a także w miare możliwości buffów przeciwnika cały czas gankując. Coraz częściej chodzimy po 3 osoby, gdyż zbliża się faza teamfightów. Zachowanie w trakcie teamfightów: Q na jakieś miniony w pobliżu lub Tibbersa, Voidlinga, Ghula itp., W na naszego ad carry, E spamujemy target, najczęściej ad carry a ulti rzucamy w krzakach, do których przeciwnik się zbliża. Late Game - Ciągle naszym zadaniem jest debuffowanie oraz buffowanie wraz z kontrolą jungli (tylko Dragon, Baron, Lizard oraz Golem). Zachowanie w teamfightach wciąż takie samo. Pamiętamy o chronieniu naszego ad carry między innymi slowując przeciwników focusujących go. 14. Zalety i wady takiego stylu gry + Dobra kontrola jungli przeciwnika + Dobre rape ganki - Ciężka jungla - Mamy słabsze late game ------------------------------------------------------------------------ SUPPORT 15. Spelle Jako support mamy również ograniczony wybór, podobnie jak jungler. Obowiązkowe jest , drugim spellem jest , lub (jeśli spodziewamy się bardzo ciężkiej linii z mocnym harrasem) 16. Masteries Runy: 9x Greater Mark of Insight - Magic Penetration 9x Greater Seal of Resilience - Armor 9x Greater Glyph of Shielding - Magic Resist/Lvl 3x Greater Quintessence of Avarice - Gold/Sec 17. Maksowanie E-W-Q-W-W-R-W-E-W-E-R-E-E-Q-Q-R-Q-Q Consume tylko do heala, chociaż i tak nie będziemy zabierać minionów ad carry. Blood Boil to obowiązkowy spell, buff dla naszego lane mate. Ice Blast to debuff dla przeciwnego ad carry. 18. Build Zaczynamy od oraz 4x. Pamiętamy cały czas o posiadaniu wardów, kupując w między czasie: oraz . Potem zaopatrujemy się w potrzebne aury (zawsze musimy mieć wolne miejsce na wardy): Dla AP carry: / Dla AD carry: Uniwersalne/Defensywne: // 19. Sposób gry Early Game - Robimy to co robi typowy support, który ma buffy zamiast heala, spamujemy naszego ad carry Blood Boilem, a przeciwnika Ice Blastem. Pamiętamy o tym, że nie mamy za bardzo, jak stackować pasywa, więc korzystamy z many oszczędnie. Wardujemy, kontrolujemy jungle przeciwnika za pomocą CV, praktycznie to co robi każdy support i co najważniejsze jesteśmy niańką naszego ad carry. Mid Game - Tak jak w przypadku solo lane oraz jungli kontrolujemy buffy. Notujemy także na chacie czas spawnu Dragona (6 minut) oraz Barona (7 minut). W teamfightach skupiamy się na debuffowaniu ad carry za pomocą śnieżki oraz dawaniu naszemu Blood Boila. Ulti zadaje mały damage, jeśli budujemy Nunu pod supporta, więc głównie stanowi źródło AoE slowa. Late Game - To samo, kontrola jungli, buffowanie, debuffowanie, clairvoyance, stealowanie buffów za pomocą Consume itd. itd. Robimy to co każdy normalny support 20. Zalety i wady takiego stylu gry + Dobra współpraca z ad carry + Wykorzystujemy Blood Boil do pomocy naszemu lane mate. + Mamy nadal damage pomimo tego, że gramy supportem - Marnuje się potencjał Nunu - Nie posiadamy farmy ------------------------------------------------------------------------ TWISTED TREELINE 21. Spelle Spelle na 3v3 są dosyć opcjonalne. Musi mieć jeden skill do ucieczki/doganiania, czyli /. Drugim wyborem powinien być lub . 22. Masteries/Runy Runy: 9x Greater Mark of Insight - Magic Penteration 9x Greater Seal of Clarity - Mana Regen/Lvl 9x Greater Glyph of Force - Ability Power/Lvl 3x Greater Quintessence of Potency - Ability Power 23.Maksowanie E-Q-E-W-E-R-E-Q-E-Q-R-Q-Q-W-W-R-W-W Ice Blast jako pierwsze, bo to nasze źródło dmg Consume do kontroli smoka i lizarda Blood Boil jako buff dla naszych sojuszników 24. Build Zaczynamy z i potkami, jeśli zamierzamy harrasować to na manę, jeśli spodziewamy się ciężkiej linii to na HP. Następnie naszym celem jest robiąc po drodze . Potem jako ostatni item w core oraz jeśli potrzebujemy Tenacity można kupić lub . Następnym krokiem jest kupno , oraz . Na last item leci o ile nie kupiliśmy Tenacity. 25. Sposób gry Early Game - Nie będę się rozpisywał jak zacząć, ponieważ od tego mamy Twisted Treeline Marxon miniblog. Nunu się spisuje zarówno na topie jak i na bocie, bez względu na to czy posiadamy junglera czy nie. Gramy defensywnie, pamiętamy o wardowaniu, staramy się często gankować jednocześnie nie narażając naszej linii na straty. Mid Game - Chodzimy tylko w teamie. Kontrolujemy smoka i lizarda, gdyż są to dwa najważniejsze buffy na tej mapie. Staramy się backdoorować, focusujemy cel, który jest dla nas najpoważniejszym zagrożeniem. Ulti używamy, aby dać perma slowa i dość mocny damage. Late Game - Late na 3v3 praktycznie nie ma, jednak jeśli już do niego dojdzie nasza rola się nie zmienia w porównaniu do Mid Game. ------------------------------------------------------------------------ DOMINION 26. Spelle Polecam + ///, wybór zależy od was. 27. Masteries/Runy Runy: 9x Greater Mark of Insight - Magic Penteration 9x Greater Seal of Force - AP/Lvl 9x Greater Glyph of Force - Ability Power/Lvl 3x Greater Quintessence of Potency - Ability Power 28. Maksowanie QWE-E-E-R-E-Q-E-Q-R-Q-Q-W-W-R-W-W Ice Blast jako źródło damage Blood Boil ponieważ mobilność na tej mapie jest ważniejsza od self-heala Consume na koniec, ponieważ nie ma neutrali z buffami do controli. 29. Build Zaczynamy od + . Naszym następnym celem są . Potem kupujemy i , ponieważ te itemy dadzą nam HP, AP i odkrywanie niewidzialnych, co się często przydaje na tej mapie. Teraz idziemy full AP - , i ------------------------------------------------------------------------ 30. Zakończnie Dzięki za przeczytanie, mam nadzieję, że pomogłem. Uwagi i krytyka mile widziana, jestem gotowy zmienić kilka rzeczy, jeśli macie lepsze pomysły PS. Wybaczcie że w niektórych miejscach jest sam tekst, ale niestety limit obrazków to 150, a ja miałem w pierwotnej wersji 212. by MMichal
  13. Veigar Postać typowo magiczna która skupia się na szybkim zabiciu carry przeciwników (czyli tych brzydali którzy biją nas najmocniej a najszybciej padają). Żeby zacząć grać veigarem trzeba poznać jego skille prawda ? No to wam je przedstawię tak łatwo jak tylko się da. Będę pisał literkami bo nie każdy ma polską wersje lola Skile: - PASYW: Nasz pasyw polega na regeneracji many. Im mniej mamy many tym szybciej nam się ona regeneruje czyli spamujemy skillami ile wlezie bo mana i tak szybko do nas wróci ! - Q skill: To jest nasz największy przyjaciel. To jest to co daje nam moc. To jest to dzięki czemu moc veigara jest nieograniczona ! Jak działa ? Wciskamy Q i celujemy w miniona lub wrogiego championa Dzięki temu skillowi każdy zabity minion za pomocą tej umiejętności da nam bonusowe AP 1minion = 1ap. Ponadto za każdego championa zabitego w DOWOLNY SPOSóB dostajemy gratis AP. Jeśli Q mamy na 1pkt dostaniemy 1 ap jeśli na 2pkt dostaniemy 2ap itd - W skill: Jedyny obszarowy skill. Mało poręczny ale jak już kogoś trafimy to z pewnością to poczuje. Skill spada na dany obszar po krótkim upływie czasu przez co może zostać łatwo ominięty. Przelicznik AP na DMG ? 1=1 co w połączeniu z naszym Q robi niewyobrażalny DMG - E skill: Obszarowy stun. Ciężki do ogarnięcia ale gdy już wczujemy się w veigara i zaczniemy go dobrze używać stunujemy pół przeciwnego teamu. Sęk w tym, że veigar stunuję tylko championów znajdujących się na obrzeżach naszego stuna a nie w samym centrum. - R skill: Słyszałeś kiedyś o Nagasaki czy Hiroshimie ? Przy ulti veigara to nic ! DMG 120% naszego AP + 80% AP przeciwnika może nam zagwarantować obrażenia powyżej 2000 jeżeli naszym przeciwnikiem jest inny AP carry bez Magic resista (oczywiście w late game [pod koniec gry]). Skill działa na tej samej zasadzie co Q. Klikamy R i wybieramy kogo zabić Runy: Jak dobrać runy? Moje runy to: Czerwone: Magic pen <--- Jak ktoś będzie chciał je zmienić to niech wcześniej się w czaszkę uderzy Niebieskie: AP per lvl Żółte: AP per lvl albo czasami też Mana regen per lvl Esencje: AP Jeśli boicie się, że w early game będziecie papierami kupujemy esencje na HP lub niebieskie na Magic resista. Dlaczego nie bierzemy nic na mana regen ? Przecież wam mówiłem jaki mamy pasyw... Ponadto nie zobaczyliście jeszcze builda więc ciii... Masteries: Punkty specjalizacji rozdajemy tak: 9/0/21 Spelle: Moje to Ghost i Flash gdyż jesteśmy papierami i nie mamy nic speeda a naszym jedynym wyjściem ucieczki jest zabicie przeciwnika zanim on zabije nas lub stun z dużym cooldownem Flash jest obowiązkowy natomiast zamiast ghosta można również wziąć: Exhaust - jeśli w przeciwnym teamie jest Tryndamere master yi miss fortune oraz udyr Ignite - Jeśli uważamy, że jesteśmy twardzi i brakuje nam dmg żeby zabić Dr Mundo lub Yoricka czy mordekaisera leczonych przez sorake czy sone Teleport - Jeśli jesteśmy słabi i nie umiemy utrzymać naszego lane i musimy co chwilę robić recalla Skille: Q>E>Q>W>Q>R>Q>W>Q>W>R>W>W>E>E>R>E>E - Jeśli cały czas jesteśmy na lane farmimy i harasujemy Lub Q>E>Q>W>Q>R>W>W>W>W>R>Q>Q>E>E>R>E>E - Jeśli jesteśmy w każdym miejscu mapy i nie zwracając uwagi na miniony gankujemy Jakiego lane'a bierzemy? Jak to jakiego? Na dole farmi janna z vayne w jungle'i siedzi warwick a cho'gath da sobie rade na topie. Bierzemy mida. Na midzie możemy spokojnie farmić Q, mamy blisko do wieży Itemy: - Meki Pendant czyli item z którym możemy bez ograniczeń spamować naszym Q. Ponadto kupujemy dwie czerwone potki. Po powrocie do bazy stać nas już na Tear of Godness trampki gdyż jesteśmy strasznie wolni. Jeżeli mieliśmy szczęście i nasz przeciwnik dał nam się nafeedować bierzemy też kage's lucky czyli coś co da nam większy przypływ gotówki Po udanych gankach i kolejnych killach zamieniamy kage's lucky na deathfire graspa Pamiętamy, że deathfire grasp to item którego możemy użyć więc przestawiamy go na pierwsze miejsce w naszych itemach i dorzucamy do naszego combo E,W,Q,R jeszcze klawisz 1 Wbiliśmy legendary i zaliczyliśmy 3 pentakille więc pora na jakieś survi i konkretne ap. Składamy RoA Po pewnym czasie z łezki składamy Archangel staffa Teraz patrzymy jak zachowują się nasi przeciwnicy. Jeśli są przytłoczeni naszą siłą i padają w sekundę lub focusują się na nas i nie dają nam żyć składamy kolejny item na survi: Rylai crystal scepter: W tym momencie mamy 3k hp Jako ostatni item składamy czapkę i cieszymy się naszymi 900 punkatmi AP i 3k HP. Itemy które możemy złożyć na veigara w zależności od przeciwnika: Abyssal Scepter jeśli naszymi przeciwnikami jest team heavy AP Mejais jeśli na midzie mamy teemo i w 5 minucie mamy 3/0/0 Void staff jeśli nasi przeciwnicy pokazują jakiś opór i składają magic resista Banshee Veil to ostateczność jeśli w przeciwnym teamie jest karthus malzahar i annie na raz. Rzadko go składam na veigara aczkolwiek czasami trzeba Jak grać: Mid - Tower Hug - Defensywa (Przeciwko dobrym haraserom) farmimy na midzie nasze AP i cofamy tylko jeśli trzeba. Gdy zbliża się 6 lvl nękamy naszego przeciwnika z Q i zbieramy mane na pełne combo. Rzucamy E, W, Q, R i cieszymy się z fraga Mid - Ofensive (Jak przeciwko nam na midzie stanie hmm... amumu ? Większość Q zużywamy na naszego przeciwnika od czasu do czasu rzucając na miniony. Pilnujemy lasthitów za pomocą autoattacku. Gdy przeciwnik cofa się za wieżę możemy być szczęśliwi bo odepchnęliśmy go od expa a sami stackujemy dalej AP. Jak nasz oponent poczuję się znów pewny siebie powtarzamy proces harasu uważając na ganki Jeśli w przeciwnej drużynie jest jungler warto zainwestować w wardy lub grać defensywnie. wardy stawiamy do krzaków po obu stronach lub prosimy aby nasz jungler/support postawił w małych krzakach przy smoku i baronie. Lane: Jeśli już jakoś nas wypchneli z mida lub mamy w teamie trolla shaco który twierdzi, że lepiej sobie poradzi z brandem to najlepiej, żeby naszym partnerem była postać która nie zbiera wszystkich minionów i ma przy tym konkretny dmg... Hmm... Xin Zhao, Blitzcrank ? Po pierwszym recalu ward do krzaków i najlepiej drugi ward obok smoka/barona Late Game: Mamy 3k HP 1000 AP, Blue Buffa, Legendary przy statach 21:2:9 Bo zapomnieliśmy kupić wardów i nam się padło.Jeśli nasz tank jest lamusem i boi się zacząć: Czekamy aż ktoś nam wejdzie w zasięg stuna samemu zbytnio nie podchodząc (od tego są tanki), jeżeli złapaliśmy coś co jest killable to rzucamy serie skilli i mamy 4v5. W tym momencie nasz team powinien zacząć atakować Jeżeli mamy inteligentnego tanka i dobrego supporta czekamy na rozpoczęcie teamfighta i zebranie ulti przeciwnika przez amumu i rzucamy nasze skille. Tym razem możemy podejść bliżej bo dostajemy heale i różne buffy od naszej sony czy też soraki. Mam nadzieję, że poradnik wam się spodobał. Jeśli czegoś brakuje to proszę napisać poniżej a ja to poprawię Co potrafi veigar z takim buildem ? Fed veigar
  14. Na stronie Tibia.com ukazała się informacja odnośnie zakończenia obchodów 15-lecia Tibii: Po czterech tygodniach hucznych imprez, świętowanie dobiegło końca wraz z dzisiejszym zapisem serwera. Tak więc, znikają wszelkie dekoracje z Thais, nie można już pływać na Nostalgię, a wszyscy pojawiający się członkowie CipSoftu przestanę najeżdżać Tibię. Przez to dzisiejszy zapis serwera potrwa nieco dłużej. Mamy nadzieje, że czerpaliście zabawę z przygotowanych przez nas wydarzeń i niespodzianek przez ostatnie tygodnie. Chcielibyśmy też Wam podziękować za przygotowanie tych unikalnych i niezapomnianych obchodów. Nie możemy się już doczekać kolejnych lat pełnych wspólnych przygód i zabawy z Wami. Bywajcie! Wasi Community Managerowie
×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines