Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

Twoi Administratorzy :)

Sign in to follow this  
Filip

[Przyjęte] Podanie na redaktora - Ŧ ι l ι ρ

Recommended Posts

Imię: Filip
Coś o sobie: Jestem uczniem liceum. Interesuję się podróżami, piłką nożną, historią oraz motoryzacją. W wolnym czasie sporo czytam oraz oglądam filmy. 
Aktualnie jestem w trakcie pisania mojej pierwszej książki(erotyk). 
Ile mógłbyś tygodniowo napisać artykułów: Zależy od tygodnia, ale myślę że co najmniej dwa artykuły pojawiałyby się każdego tygodnia.
Tematyka, o której chciałbyś pisać: Counter Strike: Global Offensive, w przyszłości również inne sekcje (najchętniej piłka nożna).
Przykładowy artykuł: A więc, dotychczas nie miałem okazji pisać nic oficjalnie. 
Byłem przyjęty na próbę na portal Cybersport.pl, ale zrezygnowałem, ponieważ na tamten moment nie miałem wystarczającej ilości czasu.