Skocz do zawartości

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

Twoi Administratorzy :)

Zawał

[Przyjęte] Pochwała dla Arewar od Zawał

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

• Podobna zawartość

• Przez pleygra
      Imię: Dominik
      Nick z TS3: pleygra 
      Dyspozycyjność: Jestem w stanie spędzać większość dnia na TS. Jestem zazwyczaj od czasu powrotu ze szkoły (godzina 16-23) a w terminie weekendowym jestem w stanie siedzieć od rana do wieczora, plus jeszcze bardzo często siedzie ze znajomymi cala noc grając w gierki i tym samym będąc dostępnym do dyspozycji potrzebującym pomocy użytkownikom.
      Unique ID: ORr1TURU+Pg9M0kn8qBarDLcL0o=
      Coś o sobie: Jestem uczniem bardzo dobrego technikum w Danii gdzie uczę się w kierunku architekta. Moją największą pasją jest trening. Trenuje głównie na siłowni ale także kalistenikę. Gram oczywiście w gierki jak CS GO, Fortnite i wiele innych spędzając milo czas ze znajomymi na teamspeaku. Ogólnie jestem dość komunikatywnym użytkownikiem teamspeaka i na poprzednim teamspeaku byłem lubianym administratorem. Jeśli chcecie poznać opinię o mojej osobie można iść na dawnego teamspeaka. Głównym powodem przeniesiena się na wasz teamspeak jest brak szacunku przez właścicieli co do niższej administracji. Wraz z moją zmianą teamspeaka jestem w stanie przyciągnąć za sobą wiele innych użytkowników. Liczę na pozytywny odzew z waszej strony i nie mogę się doczekać możliwości ulepszania waszego teamspeaka.
    • Przez Michał
      Nick(TS3): Michał
      Nick administratora: Xαnøxø
      Twoje Unique ID: vwLcyAxfddFJpt2QH8r9c/wUkKQ=