Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

Sign in to follow this  
Dark_Side

[Prośba] Przegląd silników

Recommended Posts

Prosił bym o temat z przeglądem wartych uwagi silników do stworzenia gier przeglądarkowych. Czym się najlepiej zainteresować? Jakie są plusy i minusy danych wersji? Czy w ogóle warto się takimi silnikami interesować, czy lepiej tworzyć własny kod?

Zależy mi na tym aby była to konstrukcja bardzo elastyczna w której nie musiał bym się trzymać jakichś standardowych utartych schematów, na których opartych jest bardzo wiele gier. Na tworzeniu stron znam się już trochę i pisanie obiektowe nie jest mi obce. Może ktoś coś doradzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę zrobić wielki spis silników :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie w niedługim czasie mam w planach zająć się tą tematyką na poważnie. Tak więc za wszelkie pomoce, Wasze doświadczenia, uwagi i porady jakie się tutaj znajdą (ewentualnie w tym dziale) będę bardzo wdzięczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc, najlepiej tworzyć własny kod, ale to się wiąże może i z długotrwałą pracą. Zaś silniki które są w internecie, można łatwo znaleźć i ktoś może zrobić coś podobnego do twojej gry. Jeżeli chcesz, gotowy silnik do przerabiania polecam xNova, Vallheru reszta to złomy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawid XNova i Vallheru są pisane bardzo zawiłym kodem. Lepszy do nauki jest np Race i Unlimited ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawid XNova i Vallheru są pisane bardzo zawiłym kodem. Lepszy do nauki jest np Race i Unlimited ;)

Ale jemu nie chodziło o te do nauki, lecz te najlepsze silniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wszystko czego potrzebowałeś już jest i mogę przenieść do kosza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wartościowy dokument! Przyda się dla przyszłych pokoleń.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może tylko zamknę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapraszam do dyskusji temat otwieram :). Jakieś pytania lub problemy? Pisz w tym temacie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko jestem zapalonym fanem piłki nożnej gram przeglądarkowo w menadżera Piłkarskiego (przyp. aut. Zmanager.org) ale niestety dla graczy gra z dnia na dzien się psuje i jest co raz gorsza... w zwiazku z tym myślę o napisaniu takowej gry sam jednakowo muszę przyznać otwarcie że nigdy tego nie robiłem więc mam tu 2 prośby jest jakiś prosty łatwy w ipisaniu silnik do gier o takiej tematyce, drugi czy mógby mi ktoś podrzucić jakiś link lub poradnik jak robić takie gry??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc po kolei odpowiem na wasze pytania! 

Prosił bym o temat z przeglądem wartych uwagi silników do stworzenia gier przeglądarkowych. Czym się najlepiej zainteresować? Jakie są plusy i minusy danych wersji? Czy w ogóle warto się takimi silnikami interesować, czy lepiej tworzyć własny kod?

Zależy mi na tym aby była to konstrukcja bardzo elastyczna w której nie musiał bym się trzymać jakichś standardowych utartych schematów, na których opartych jest bardzo wiele gier. Na tworzeniu stron znam się już trochę i pisanie obiektowe nie jest mi obce. Może ktoś coś doradzi?

 

Kurde, powiem tak

"WARTYCH UWAG SILNIKÓW DO STWORZENIA GIER PRZEGLĄDARKOWYCH"

-niema czegoś takiego, silniki udostępnione w sieci są często dziurawe jak ser , bądź kod ich jest tak napisany ( PRZEPRASZAM ZA WULGARYZM ) napisany na odpierdol że amator będzie pół roku ogarniał co gdzie się znajduje, 

 

 

 Czym się najlepiej zainteresować? 

Zainteresuj się dziewczynami , homoseksualiści są bleeee... Poważnie, Nie rozumiem czym ty chcesz się interesować^^ 

 

Jakie są plusy i minusy danych wersji?

Patrz na pierwszą odpowiedź

 

Czy w ogóle warto się takimi silnikami interesować, czy lepiej tworzyć własny kod?

Dalej patrz pierwszą odpowiedź, a własny kod wygląda tak 

<php
else "Lubie porno"
?>

To jest jeden kod, jeżeli chodzi ci o Własny silnik, to tak , jest przy tym sporo pracy bez ekipy,ciężko czasami powiązać początek z końcem, w połowie projektu zrezygnujesz,ale gdy przełamiesz wszystkie lody,wyjdzie to co chcesz aby wyszło. 

 

Szczerze mówiąc, najlepiej tworzyć własny kod, ale to się wiąże może i z długotrwałą pracą. Zaś silniki które są w internecie, można łatwo znaleźć i ktoś może zrobić coś podobnego do twojej gry. Jeżeli chcesz, gotowy silnik do przerabiania polecam xNova, Vallheru reszta to złomy.

 

Szczerze mówiąc, najlepiej tworzyć własny kod, ale to się wiąże może i z długotrwałą pracą
<php
Else "Napisanie tego kodu trwa około 10 sekund, a ty mi mówisz o długotrwałej pracy?O.o"
?>

Tak,to byl kod, jedna linijka kodu, jak nie rozróżniasz programowania, od kodu , to nie udzielaj się, bo kod to jak sam widzisz jest to liczba pojedyncza (CZYTAJ. Jeden Kod,) nie tysiąc linijek KOD , to bez sensu by było, bardziej byś trafił pisząc" ...Tworząc własne kody " ale to i tak bez sensu. Chodzi ci chyba o napisanie własnego silnika. - Są to skrypty, kody odpowiadające za działanie i funkcjonowanie gry. A na resztę nie mam zamiaru odpowiadać bo szkoda mojego czasu

 

 

 

Dawid XNova i Vallheru są pisane bardzo zawiłym kodem. Lepszy do nauki jest np Race i Unlimited ;)

Kolejny pan znawca ^^ Niema nic lepszego do nauki niż własne próby i błędy, ja się nauczyłem wszystkiego wchodząc od razu na głęboką wodę.Bo to ty wiesz że coś ci nie działa, i wiesz mniej więcej gdzie ci dana funkcja nie działa, bądź co źle zrobiłeś i tam szukasz,pytasz ludzi na necie i po prostu się uczysz,bo wiesz co zrobić następnym razem aby nie popełnić tego błędu ponownie, czyż nie? 

 

Ale jemu nie chodziło o te do nauki, lecz te najlepsze silniki.

Nauczcie się! niema czegoś takiego jak NAJLEPSZY silnik,tym bardziej darmowy,każdy ma błędy o których nie wiadomo...

 

Siemanko jestem zapalonym fanem piłki nożnej gram przeglądarkowo w menadżera Piłkarskiego (przyp. aut. Zmanager.org) ale niestety dla graczy gra z dnia na dzien się psuje i jest co raz gorsza... w zwiazku z tym myślę o napisaniu takowej gry sam jednakowo muszę przyznać otwarcie że nigdy tego nie robiłem więc mam tu 2 prośby jest jakiś prosty łatwy w ipisaniu silnik do gier o takiej tematyce, drugi czy mógby mi ktoś podrzucić jakiś link lub poradnik jak robić takie gry??

Pograj w piłkę na dworze: )

 

Tak powaznie, silniki są wszędzie, wujek google wskażę ci drogę

https://www.google.pl/search?q=silnik+footbal+manager&oq=silnik+footbal+manager&aqs=chrome..69i57j0l4.4383j0j1&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=Sillnik+www+do+Footballteam

a poradników jest dużo,lecz nie wszystkie sie nadają, musisz poszukać,wujek invellios nauczy cię samodzielności, w razie czego pisz ,sam dopomogę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines