Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

Twoi Administratorzy :)

[Odrzucone] Podanie na grafika

NieznanyOfficial
 Share

Recommended Posts

IMIĘ

Maciej

21

CZAS PRACY

Praktycznie zawsze znajdę czas na jakieś zlecenie

PRZYKŁADOWE PRACE

https://www.facebook.com/NieznanyDesign/

https://www.instagram.com/nieznvny_grafikuje/

(JEST ICH WIĘCEJ ALE TE POWINNY STARCZYĆ)

UŻYWANE PROGRAMY

PHOTOSHOP/ILLUSTRATOR/INDESIGN/PREMIERE/UNITY/BLENDER/EXPERIENCE DESIGN/ANIMATE/INNE

OPIS

Grafiką zajmuję się dobre parę lat, posiadam wykształcenie średnie w tej dziedzinie. Studiuję animacje, efekty specjalne i grafikę 3D we Wrocławiu. Robiłem wiele projektów większych i mniejszych ale zazwyczaj każdy był zadowolony z mojej pracy. Jeżeli chcecie mogę podesłać inne prace. Poza grafiką zajmuję się graniem na gitarze i doskonaleniu zdolności kuchennych bo jak wiadomo jakoś na studiach trzeba przeżyć XD.

• Like 2

Podanie napisane tak troszkę na kolanie, postaraj się nie używać zbędnych pogrubień, etc. żeby to wyglądało schludnie i ładnie.

W dniu 13.04.2020 o 20:43, NieznanyOfficial napisał:

jakoś na studiach trzeba przeżyć XD

Mam takie pytanko, po co to "XD" na końcu? Takie coś z automatu mnie odpycha od twojego podania tak szczerze.

Po twoim fp wnioskuję iż zakończyłeś karierę grafika na czas aktualny, wnioskując po tym:

Coś się zaczyna coś się kończy. Z przykrością i bólem piszę, że etap NieznanyDesign dobiegł końca, ale to nie oznacza koniec tej strony wracam silniejszy jako NZX Design z nowymi pomysłami, projektami i nowościami.

Będziesz kolejną osobą która tylko będzie siedzieć na randze Grafika, a nie będzie nic, a nic robić dla społeczności? Bo tak się zapowiada raczej.