Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

[NEWS] Game Show League – grupy i podział nagród


Argin
 Share

Recommended Posts

Pierwsza edycja rozgrywek Game Show League wystartuje już niebawem. Organizatorzy ujawnili właśnie listę dziesięciu drużyn oraz podział nagród. Wśród zaproszonych zespołów znalazły się między innymi takie tuzy jak polska.gif Virtus.pro, ukraina.gif Natus Vincere, ukraina.gif HellRaisers czy obecnie w bardzo dobrej formie niemcy.gif mousesports. Pula nagród wygląda imponująco, gdyż do rozdania będzie 22,000$, a zwycięzca zgarnie 12,000$. Do finału, który odbędzie się na LANie w rosja.gif Moskwie w Crocus Expo przejdą cztery najlepsze drużyny. Dodatkowo 8,000$ zostało przeznaczone dla drużyn na pokrycie kosztów dojazdu oraz pobytu w Moskwie.

Podział na grupy wygląda następująco. Po dwie najlepsze ekipy z każdej z nich awansują do finału. Terminarz oraz mecze grupowe wystartują już niebawem.
 
BtHaPt0.jpg







Podział nagród:
1. miejsce - $12,000 + $2,000 na koszty podróży
2. miejsce - $5,000 + $2,000 na koszty podróży
3. miejsce - $3,000 + $2,000 na koszty podróży
4. miejsce - $2,000 + $2,000 na koszty podróży

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines