Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

Twoi Administratorzy :)

Sign in to follow this  
Tomekst

Moje Rysunki - Manga [Oceniać] !

Recommended Posts

Siemson  :lol: .

Chciałem wam się pochwalić rysunkiem w stylu Manga które narysowałem niedawno zupełnie sam.Jestem dopiero początkujący,ale oceniajcie  ;) .

bbe5.jpg

Jeśli rysunki podobają się,nie zapomnij o like !  :lol: .

Liczę na waszą szczerą odpowiedz/ocenę. ^_^

ps.Temat bendę aktualizował w celu dodania nowych rysunków.

ps2.Mam tych rysunków dużo więcej,jednak miałem problem z dodaniem..mała rozdzielczośc,dzisiaj postaram się to ogarnąć.

Edited by Tomekst
  • Like 4

Fajny rysuneczek, tylko coś do mangi nie pasuje (przynajmniej mi się tak zdaje.)

Fajny rysuneczek, tylko coś do mangi nie pasuje (przynajmniej mi się tak zdaje.)

Jak już mówiłem mam tego trochę więcej ; ) Niedługo wrzucę ;)

Ale mu wywaliła "kusiola" :) zajebisty rysunek. Co do Subtelnego, to widocznie nie zna się na sztuce :D

Ale mu wywaliła "kusiola" :) zajebisty rysunek. Co do Subtelnego, to widocznie nie zna się na sztuce :D

Wpisz sobie manga w google i porównaj, artysto. ^_^

Edited by Subtelny

Świetne i nie waż się napisać mi więcej że nie idzie Ci to rysowanie, bo będę zmuszona udusić :D Czekam na więcej ;>

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor