Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/28/2020 in all areas

  1. 1 point
  2. 1 point
    Przedstawiamy ambitną twórczość młodego rapera.
  3. 1 point
    ZAPRASZAMY! <3
  4. 1 point
    Witam, Proszę zgłosić się po kanał VIP na TeamSpeaku (kanał ★ Chcesz Kanał? Wejdź tutaj [AutoPoke]), Pozdrawiamy, Administracja TS3 GWT.
  5. 1 point
    1. Frowek 2. N+GqFJ3/IK9wbuX4nFWOuoyIqsI= 3. Kocham_tokyo123 4. 8 5. Nie mam 6. Ponieważ bardzo chciałbym prosić o kanał wysoko położony w hierarchii względem innych kanałów, z łatwym dostępem podczas przewijania z poczekalni, zabezpieczonym hasłem oraz z dala od losowych osób i niewtajemniczonych do naszego grona. 7. Szachy i warcaby, okazjonalnie LoL 8. 18,5
  6. 1 point
    Jak myślicie gdzie lepiej lądować? Na początku Na końcu Gdzieś pomiędzy Bo nie ważne gdzie wyląduje to ginę po 10 s xD
  7. 1 point
    crepery som nagjorsze wie mz dosziwaczeniea
  8. 1 point
    slyszalem byczku ale zawsze jak wbijam na serva to creeper mnie zabija
  9. 1 point
    dobra a slyszales o takiej grze jak minecraft? calkiem fajna lkepsza niz fornite
  10. 1 point
    wez ty idz pobaw sie w warzone to jest gierka a nie fortnite gra dla dzieci ktore bawia sie w piaskownicy
  11. 1 point
    Najlepiej w ogóle nie lądować. 😄
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines