• Announcements

    • BadJoker

      mc.GryWamTu.pl   07/25/16

      Wejdź już jutro na nasz serwer Minecraft GryWamTu.pl(1.7.x)! Kliknij w tytuł, aby zobaczyć prezentację!  
Sign in to follow this  
Followers 0
slimak12

Informacje
Komendy

2 posts in this topic

Polska lista komend do kilku modów i programów związanymi z minecraft

Single Player Commands

ascend - Przenosi cię na wyższy klocek

clear - Czyści konsolę

damage - Włącza/wyłącza obrażenia

defuse [all] - Rozbraja uruchomione tnt

descend - Przenosi cię na niższy klocek

destroy [all] - Niszczy wybrany przedmiot

difficulty <level> - Zmiana poziomu trudności od 1 do 3

dropstore - Przenosi cały twój ekwipunek do skrzynki, którą utworzysz po wpisaniu komendy

duplicate [all] - Wyrzuca na ziemię sklonowany aktualnie trzymany w ręce przedmiot.

explode - detonuje obszar

extinguish|ext [all] - Gasi ogień w pobliżu, lub wszędzie

falldamage - Włącza/wyłącza obrażenia od spadania

firedamage - Włącza/wyłącza obrażenia od ognia

goto <name> - Przenosi do miejsca

grow [all] - Przyspiesza wzrost sadzonek i innych na mapie

heal <health> - Leczy gracza do wybranej ilości życia

health <min|max|infinite> - Ustawia poziom życia gracza

help [COMMAND] - Pomoc

home – Przenosi do domu

instantmine - Włącza szybkie kopanie

item <itemcode|itemname> [QUANTITY] – Daje przedmiot

itemname - Pokazuje nazwę i ID przedmiotu trzymanego w ręce

itemstack <itemid> [QUANTITY] - Daje stack wybranego przedmiotu

jump - Przenosi do klocka, który wskazujemy kursorem

kill – Zabija nas

killnpc [all] - Zabija wszystko dookoła

listwaypoints - Spis wszystkich miejsc

msg <message> - Dodaje wiadomość do konsoli

music [VOLUME] - Włącza muzykę

pos – Pokazuje aktualną pozycję

rem <name> - Usuwa miejsce

removedrops [all] - Usuwa dropnięte klocki z mapy

repair [all] - Naprawia wybrany przedmiot

replenish [all] - Zmienia ilość trzymanego przedmiotu do maksymalnej

return - Przenosi gracza do pozycji w której się znajdował przed przeniesieniem.

search <searchterm[ b]=""> - Wyszukiwanie przedmiotu po nazwie

set <name> - Zapisujemy miejsce na mapie

setjump [JUMP|reset] - Wybiera wysokość naszego skoku

setspawn [<x> <y> <z>] – Zmienia pozycję spawnu

setspeed [sPEED|reset] - Zmienia prędkość poruszania się gracza

spawn <name|id|random|list> [QTY] - Spawnuje wybranego stwora

spawnstack <name|id|list|random> - Spawnuje wybranego stwora kilka klocków dalej

tele <x> <y> <z> - Przenosi do wybranej pozycji

time day lub night - dzień noc

timeschedule <reset |="" <time1=""> <time2>> - Zmienia godzinę w MC

useportal - Przenosi do piekła

waterdamage - Włącza/wyłącza obrażenia od wody

Nowe Komendy działają tylko do SinglePlayerComands v 3.0 wersja gry 1.0.0

/criticalhit [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie ciągłych trafień krytycznych

/clouds [enable|disable] – Pozwala włączyć/wyłączyć chmury poprzez komendę

sprinting [enable|disable] – Włącz/wyłącz ciągły sprint

climb – Pozwala graczowi na wspięcie się po każdej ściany bez potrzeby użycia drabin

spawner [TYPE] – Zmienia typ (spawnującego się moba) nacelowanego przez gracza mobspawnera

effect effect [list|remove TYPE|add TYPE [DURATION] [sTRENGTH]]> – Pozwala na dodanie/zdjęcie efektu miksturki [lista efektów|usun EFEKT|dodaj EFEKT [CZAS TRWANIA] [sIŁA (LVL) ]]

fog [tiny|small|normal|far] – Zmienia odległość renderowania

enderman pickup [enable|disable] - Komenda włącza/wyłącza możliwość podnoszenia bloków przez endermanów

enchant enchant [list|remove|add TYPE [LEVEL]] – Ulepsza obecnie wybrany przedmiot enchant [lista|usun|dodaj EFEKT[LEVEL ULEPSZENIA]]

xp [add QTY|get|set XP] – Pozwala na ustawienie poziomu naszej postaci XP [dodaj dokładną ilość|dodaj postaci|ustaw poziom XP]

hardcore [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie trybu hardcore

calc – komenda Kalkulatora (przykładowe użycie calc=4*4)

useportal [normal|nether|end|PORTAL] – Pozwala na teleportacje się w wybrany świat (normalny|nether|the end|PORTAL do Endu)

World Edit

//stack - Wydłuża coś budowle np. most

może tez służyć do kopiowania piętra budynku i przeniesienia go w górę.

np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy

mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom-

enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak .

//replace Zaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały

ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła.

//set Zaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np. / możemy sikierą zaznaczać równie rogi terenu i wpisujemy komende niżej do wypełnienia terenu lub po prostu wypełniamy powietrzem i klocki znikaja a powietrze to //set 0

Give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś

przedmiot (LISTA ID NA FORUM!) n.p /give hazz 20 64

/jumptoto Wskazujemy myszką jakieś miejsce i

wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce.

/tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza

/tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi.

//size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje

nam wymiary obszaru.

//distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju.

//contract Nie jestem pewien co do tej komendy ale po komendzie set możemy np. wpisać //contract 1 d, a potem //set 3

i na samym dole będzie dirt zamiast np. obsydianu.

//undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać

//undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę.

//move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np.

drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek

na południe.

//moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez

przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze..

//outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i

1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały

ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli pokój..)

//walls Robimy to samo co w //outline tylko powstają

cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany.

//drain Jeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć

wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to..

//drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki)

/ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5

//fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy

wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna..

//removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku i teraz się o niego boimy !

Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20

aplauz

//wand i ukazuję się nam w rękach siekierka

Nadawanie Zabezpieczenia(np.TNT)

/region flag <nazwa.cuba> <nazwa.flaga> <allow.lub.deny>

Deny - Wpisujemy gdy chcemy zablokować np. TNT

Allow - Wpisujemy jak chcemy coś aktywować np. TNT żeby znów wybuchało!

Spis Flagów (Zabezpieczeń)

passthrough - Flaga, dzieki której gracze mogą budować na cubie, użyteczna w przypadku blokowania PvP w kopalniach, publicznych lasach itp..

pvp - Pojedynki między graczami

mob-damage - Obrażenia zadawane przez moby

mob-spawning - Spawnowanie sie mobów

creeper-explosion - Eksplozje creeperów

exit-group - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu grupie

greeting - Wiadomośc powitalna po wejściu na dany region

farewell - Wiadomość pożegnalna po opuszczeniu regionu

notify-enter - Wysyła wiadomość do gracza podczas wejścia na region

notify-leave - Wysyła wiadomośc do gracza podczas opuszczenia regionu

deny-spawn - Zakazuje spawnowania sie mobów w tym regionie

heal-delay - Region, który leczy graczy.

heal-amount - Ustawia ilość hp, która leczy graczy

price - Ustawia cenę za wejście na region

ghast-fireball - Blokuje ogniste kule duchów z Netheru (nie niszczą terenu, nie atakują graczy)

sleep - Dostęp do łóżek

tnt - Dostęp do TNT

lighter - Blokuje zapalniczkę

fire-spread - Rozprzestrzenianie sie ognia

lava-fire - Rozprzestrzenianie sie lawy

lightning - Pioruny

chest-access - Dostep do skrzyń

water-flow - Wylewanie lawy

lava-flow - Wylewanie wody

use - Otwieranie drzwi, trapów, skrzyń itd..

vehicle-place - Stawianie pojazdów (wagoniki, samochody)

snow-fall - Opady śniegu

leaf-decay - Rozkład liści

invincible - God dla wszystkich graczy

entry - Zezwala lub blokuje wejście na region graczom

entry-group - Zezwala lub blokuje wejście na region grupie

exit - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu graczom

blocked-cmds - Blokuje używanie komend w danym regionie

allowed-cmds - Zezwala na używanie komend w danym regionie

Dawanie Cuba:

- bierzemy siekierke drewnianą i zaznaczamy pierwszy róg działki.

- potem drugi róg działki.

- Teraz wpisujemy na jaką WYSOKOŚĆ i SZEROKOŚĆ będzie gracz mógł budować.

w górę: //expand 20 up

w dół //expand 20 down

- Następnie wpisujemy

/region define nazwacuba nazwagracza

- jeżeli chcemy założyć cub na cuba wpisujemy:

/region setparent <nazwa cuba którego chcemy zrobić> <nazwa cuba na którym chcemy postawić nowego>

Zmiana bloków np. w budynku.

/repl <id> - Ta komenda pozwala nam na zmianę bloku na taki jakie podaliśmy ID. Używamy jej możliwości PPM . Po prostu najeżdżamy kursorem na blok i klikamy.

w każdej chwili możemy zmienić block którym chcemy zamieniać inne wystarczy kliknąć LPM na jakiś blok i już gotowe możesz zamieniać dalej.

Ta komendę najlepiej używać na ręce .

# Druga komenda

//brush smooth <1-6> Ta Komenda pomaga w ogarnięciu krajobrazu po usuwaniu bloków. zmienia ona ustawienie bloków na równe. Czyli będzie plaski teren to zmienimy go podobieństwo góry dirtu obok.

# Trzecia komenda

//set <id> tworzy ona bloki na zaznaczonym obszarze wystarczy zaznaczyć teren i wpisać komendę

# Kolejna przydatna komenda

//replace <id> nic prostszego . komenda zamienia porostu bloki na danym terenie na takie jakie chcemy.

//replace <id> <id> Komenda zamienia dane bloki na zaznaczonym terenie

Tworzenie

//outline <id> żeby użyć tej Komedy potrzebujemy zaznaczyć teren w takim schemacie

1 punkt odpowiednio wyżej

ta wysokość jest odpowiednia do tego jaka chcemy mieć wysokość

pomieszczenia jakie jest generowane za pomocą komendy.

Komeda tworzy pomieszczenie włącznie ze ścianami sufitem i podłogą.

//sphere <id> <średnica> <wysokość> Komenda ta tworzy sferę(kule) wypełnioną w środku.

//hsphere <id> <średnica> <wysokość> dziala jak poprzednia komenda lecz tworzy pusta sferę(kule)

//cyl <id> <średnica> <wysokość> tworzy pełny cylinder

//hcyl <id> <średnica> <wysokość> twory pusty cylinder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Similar Content

    • By kacan
      Serwer działa pod IP Go2Play.pl od ponad 150 dni, wcześniej znany jako normal-sky działamy od 18 kwietnia 2015.
    • By FEXO
      Witam. Czy aktualnie jest prowadzona rekrutacja na Helpera serwera minecraft? Jeżeli by była to jakie są wymagania :).
      Pozdrawiam FEXO
       
    • By Subtelny
      Regulamin lokalny działu Minecraft - Poradniki
       
      Stosuj się do Regulaminu Globalnego. Plagiaty będą wyrzucane do kosza, a autor zostaje ukarany warnem za rozprzestrzenianie treści bez zgody autora. Nie odświeżamy poradników. Wyjątkiem jest sytuacja, w której dodaliśmy coś do treści tematu. Każdy post typu "fajne", bądź "głupie" bez uzasadnienia, będą karane warnem. Wszystkie linki wychodzące poza GrywamTu wstawiamy w code . Zakaz podawania download do stron gdzie przed pobraniem należy rozwiązywać ankietę lub zapłacić. (Kara: warn 5%) Nie wklejamy linków do stron za pośrednictwem, których zarabiamy (tzw. reflink'i), np: Adf.ly. (Kara: warn 10%)
    • By Subtelny
      Regulamin Lokalny działu Minecraft - Zarządzanie serwerem
      Stosuj się do Regulaminu Globalnego! Tytuł tematu musi opisywać co jest problemem, nie piszemy np. "PermissionsEX", ale "Jak dodać uprawnienia do PermissionsEX" W treści tematu dokładnie opisujemy zaistniały problem. Plagiaty poradników będą wyrzucane do kosza, a autor ukarany warnem. Tematy z problemami lub pytaniami mogą być zamykane po 7 dniach od ostatniego posta. W tym dziale umieszczamy tematy takie jak: Problemy z serwerem/pluginem. Problemy z konfiguracją serwera/pluginu. Wszystkie linki wychodzące poza GrywamTu wstawiamy w code . Nie wklejamy linków do stron za pośrednictwem, których zarabiamy (tzw. reflink'i), np: Adf.ly. (Kara: warn 10%) W dziale obowiązują prefiksy: [Problem], [Pytanie], [szukam], [DL], [inne].
    • By Etayon
      Siema. Zamierzam zrobic serie o budowaniu. Buduje fajną mape.
      Zrobiłem już intro. Chcę wiedzieć czy fajne?Jak nie to  co mógłbym poprawić?
      lukniejcie, narazie tylko 14 sekund więc nie zanudzicie się
       
       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.