Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

slimak12

Informacje
Komendy

2 posty w tym temacie

Polska lista komend do kilku modów i programów związanymi z minecraft

Single Player Commands

ascend - Przenosi cię na wyższy klocek

clear - Czyści konsolę

damage - Włącza/wyłącza obrażenia

defuse [all] - Rozbraja uruchomione tnt

descend - Przenosi cię na niższy klocek

destroy [all] - Niszczy wybrany przedmiot

difficulty <level> - Zmiana poziomu trudności od 1 do 3

dropstore - Przenosi cały twój ekwipunek do skrzynki, którą utworzysz po wpisaniu komendy

duplicate [all] - Wyrzuca na ziemię sklonowany aktualnie trzymany w ręce przedmiot.

explode - detonuje obszar

extinguish|ext [all] - Gasi ogień w pobliżu, lub wszędzie

falldamage - Włącza/wyłącza obrażenia od spadania

firedamage - Włącza/wyłącza obrażenia od ognia

goto <name> - Przenosi do miejsca

grow [all] - Przyspiesza wzrost sadzonek i innych na mapie

heal <health> - Leczy gracza do wybranej ilości życia

health <min|max|infinite> - Ustawia poziom życia gracza

help [COMMAND] - Pomoc

home – Przenosi do domu

instantmine - Włącza szybkie kopanie

item <itemcode|itemname> [QUANTITY] – Daje przedmiot

itemname - Pokazuje nazwę i ID przedmiotu trzymanego w ręce

itemstack <itemid> [QUANTITY] - Daje stack wybranego przedmiotu

jump - Przenosi do klocka, który wskazujemy kursorem

kill – Zabija nas

killnpc [all] - Zabija wszystko dookoła

listwaypoints - Spis wszystkich miejsc

msg <message> - Dodaje wiadomość do konsoli

music [VOLUME] - Włącza muzykę

pos – Pokazuje aktualną pozycję

rem <name> - Usuwa miejsce

removedrops [all] - Usuwa dropnięte klocki z mapy

repair [all] - Naprawia wybrany przedmiot

replenish [all] - Zmienia ilość trzymanego przedmiotu do maksymalnej

return - Przenosi gracza do pozycji w której się znajdował przed przeniesieniem.

search <searchterm[ b]=""> - Wyszukiwanie przedmiotu po nazwie

set <name> - Zapisujemy miejsce na mapie

setjump [JUMP|reset] - Wybiera wysokość naszego skoku

setspawn [<x> <y> <z>] – Zmienia pozycję spawnu

setspeed [sPEED|reset] - Zmienia prędkość poruszania się gracza

spawn <name|id|random|list> [QTY] - Spawnuje wybranego stwora

spawnstack <name|id|list|random> - Spawnuje wybranego stwora kilka klocków dalej

tele <x> <y> <z> - Przenosi do wybranej pozycji

time day lub night - dzień noc

timeschedule <reset |="" <time1=""> <time2>> - Zmienia godzinę w MC

useportal - Przenosi do piekła

waterdamage - Włącza/wyłącza obrażenia od wody

Nowe Komendy działają tylko do SinglePlayerComands v 3.0 wersja gry 1.0.0

/criticalhit [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie ciągłych trafień krytycznych

/clouds [enable|disable] – Pozwala włączyć/wyłączyć chmury poprzez komendę

sprinting [enable|disable] – Włącz/wyłącz ciągły sprint

climb – Pozwala graczowi na wspięcie się po każdej ściany bez potrzeby użycia drabin

spawner [TYPE] – Zmienia typ (spawnującego się moba) nacelowanego przez gracza mobspawnera

effect effect [list|remove TYPE|add TYPE [DURATION] [sTRENGTH]]> – Pozwala na dodanie/zdjęcie efektu miksturki [lista efektów|usun EFEKT|dodaj EFEKT [CZAS TRWANIA] [sIŁA (LVL) ]]

fog [tiny|small|normal|far] – Zmienia odległość renderowania

enderman pickup [enable|disable] - Komenda włącza/wyłącza możliwość podnoszenia bloków przez endermanów

enchant enchant [list|remove|add TYPE [LEVEL]] – Ulepsza obecnie wybrany przedmiot enchant [lista|usun|dodaj EFEKT[LEVEL ULEPSZENIA]]

xp [add QTY|get|set XP] – Pozwala na ustawienie poziomu naszej postaci XP [dodaj dokładną ilość|dodaj postaci|ustaw poziom XP]

hardcore [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie trybu hardcore

calc – komenda Kalkulatora (przykładowe użycie calc=4*4)

useportal [normal|nether|end|PORTAL] – Pozwala na teleportacje się w wybrany świat (normalny|nether|the end|PORTAL do Endu)

World Edit

//stack - Wydłuża coś budowle np. most

może tez służyć do kopiowania piętra budynku i przeniesienia go w górę.

np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy

mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom-

enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak .

//replace Zaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały

ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła.

//set Zaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np. / możemy sikierą zaznaczać równie rogi terenu i wpisujemy komende niżej do wypełnienia terenu lub po prostu wypełniamy powietrzem i klocki znikaja a powietrze to //set 0

Give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś

przedmiot (LISTA ID NA FORUM!) n.p /give hazz 20 64

/jumptoto Wskazujemy myszką jakieś miejsce i

wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce.

/tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza

/tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi.

//size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje

nam wymiary obszaru.

//distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju.

//contract Nie jestem pewien co do tej komendy ale po komendzie set możemy np. wpisać //contract 1 d, a potem //set 3

i na samym dole będzie dirt zamiast np. obsydianu.

//undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać

//undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę.

//move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np.

drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek

na południe.

//moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez

przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze..

//outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i

1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały

ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli pokój..)

//walls Robimy to samo co w //outline tylko powstają

cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany.

//drain Jeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć

wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to..

//drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki)

/ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5

//fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy

wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna..

//removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku i teraz się o niego boimy !

Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20

aplauz

//wand i ukazuję się nam w rękach siekierka

Nadawanie Zabezpieczenia(np.TNT)

/region flag <nazwa.cuba> <nazwa.flaga> <allow.lub.deny>

Deny - Wpisujemy gdy chcemy zablokować np. TNT

Allow - Wpisujemy jak chcemy coś aktywować np. TNT żeby znów wybuchało!

Spis Flagów (Zabezpieczeń)

passthrough - Flaga, dzieki której gracze mogą budować na cubie, użyteczna w przypadku blokowania PvP w kopalniach, publicznych lasach itp..

pvp - Pojedynki między graczami

mob-damage - Obrażenia zadawane przez moby

mob-spawning - Spawnowanie sie mobów

creeper-explosion - Eksplozje creeperów

exit-group - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu grupie

greeting - Wiadomośc powitalna po wejściu na dany region

farewell - Wiadomość pożegnalna po opuszczeniu regionu

notify-enter - Wysyła wiadomość do gracza podczas wejścia na region

notify-leave - Wysyła wiadomośc do gracza podczas opuszczenia regionu

deny-spawn - Zakazuje spawnowania sie mobów w tym regionie

heal-delay - Region, który leczy graczy.

heal-amount - Ustawia ilość hp, która leczy graczy

price - Ustawia cenę za wejście na region

ghast-fireball - Blokuje ogniste kule duchów z Netheru (nie niszczą terenu, nie atakują graczy)

sleep - Dostęp do łóżek

tnt - Dostęp do TNT

lighter - Blokuje zapalniczkę

fire-spread - Rozprzestrzenianie sie ognia

lava-fire - Rozprzestrzenianie sie lawy

lightning - Pioruny

chest-access - Dostep do skrzyń

water-flow - Wylewanie lawy

lava-flow - Wylewanie wody

use - Otwieranie drzwi, trapów, skrzyń itd..

vehicle-place - Stawianie pojazdów (wagoniki, samochody)

snow-fall - Opady śniegu

leaf-decay - Rozkład liści

invincible - God dla wszystkich graczy

entry - Zezwala lub blokuje wejście na region graczom

entry-group - Zezwala lub blokuje wejście na region grupie

exit - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu graczom

blocked-cmds - Blokuje używanie komend w danym regionie

allowed-cmds - Zezwala na używanie komend w danym regionie

Dawanie Cuba:

- bierzemy siekierke drewnianą i zaznaczamy pierwszy róg działki.

- potem drugi róg działki.

- Teraz wpisujemy na jaką WYSOKOŚĆ i SZEROKOŚĆ będzie gracz mógł budować.

w górę: //expand 20 up

w dół //expand 20 down

- Następnie wpisujemy

/region define nazwacuba nazwagracza

- jeżeli chcemy założyć cub na cuba wpisujemy:

/region setparent <nazwa cuba którego chcemy zrobić> <nazwa cuba na którym chcemy postawić nowego>

Zmiana bloków np. w budynku.

/repl <id> - Ta komenda pozwala nam na zmianę bloku na taki jakie podaliśmy ID. Używamy jej możliwości PPM . Po prostu najeżdżamy kursorem na blok i klikamy.

w każdej chwili możemy zmienić block którym chcemy zamieniać inne wystarczy kliknąć LPM na jakiś blok i już gotowe możesz zamieniać dalej.

Ta komendę najlepiej używać na ręce .

# Druga komenda

//brush smooth <1-6> Ta Komenda pomaga w ogarnięciu krajobrazu po usuwaniu bloków. zmienia ona ustawienie bloków na równe. Czyli będzie plaski teren to zmienimy go podobieństwo góry dirtu obok.

# Trzecia komenda

//set <id> tworzy ona bloki na zaznaczonym obszarze wystarczy zaznaczyć teren i wpisać komendę

# Kolejna przydatna komenda

//replace <id> nic prostszego . komenda zamienia porostu bloki na danym terenie na takie jakie chcemy.

//replace <id> <id> Komenda zamienia dane bloki na zaznaczonym terenie

Tworzenie

//outline <id> żeby użyć tej Komedy potrzebujemy zaznaczyć teren w takim schemacie

1 punkt odpowiednio wyżej

ta wysokość jest odpowiednia do tego jaka chcemy mieć wysokość

pomieszczenia jakie jest generowane za pomocą komendy.

Komeda tworzy pomieszczenie włącznie ze ścianami sufitem i podłogą.

//sphere <id> <średnica> <wysokość> Komenda ta tworzy sferę(kule) wypełnioną w środku.

//hsphere <id> <średnica> <wysokość> dziala jak poprzednia komenda lecz tworzy pusta sferę(kule)

//cyl <id> <średnica> <wysokość> tworzy pełny cylinder

//hcyl <id> <średnica> <wysokość> twory pusty cylinder

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz