Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

gliszuu

User
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Startujący

About gliszuu

  • Rank
    Pasjonat gier II

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    230015

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. OMG ! padają wszystkie strony rządowe i ministerstw. Anonymous ostrzegają przed konsekwencjami: Ostatnie szanse: Anonimowi twierdzą, że weszli w posiadanie dokumentów należących do wielu przedstawicieli polskiej władzy. Jeśli Polska podpisze ACTA, mają one zostać ujawnione: Oni na razie się bawią... są w stanie rozpierdzielić cały polski system. Anarchia ? Rewolucja ?
  2. Serwis HLTV.org od pewnego czasu publikował serię artykułów na temat dwudziestu najlepszych zawodników w roku 2011. Po niespełna dwóch tygodniach oczekiwań, wreszcie znamy medalistę najwyższego stopnia na podium - Filip "Neo" Kubski. Warto dodać, że Filip od dłuższego czasu znajduje się na szczycie, jeżeli chodzi o światową scenę "kantera". Już nie raz podczas turniejów ratował chłopaków z ESC Gaming, którzy potem potrafili wygrać, na pierwszy rzut oka, przegraną grę. Niesamowite połączenie świetnego poruszania się po mapie i wzorcowych umiejętności strzeleckich, to z pewnością przepis na świetnego zawodnika. Poniżej prezentujemy podium rankingu według HLTV.org. Filip "Neo" Kubski Christopher "GeT_RiGhT" Alesund Yegor "markeloff" Markelov
  3. Fnatic mają nowego sponsora głównego - Raid Call, ale MSI nadal ich sponsoruje

  4. Pierwszy build pod AD tak ? Też słyszałem, że Kog'maw jest dobry jako AD carry, ale chyba pod AP jest silniejszy. Tylko nie ma co się pchać nim na mida, chociaż Shushei ładnie nim kosił, ale on nawet Rumble potrafi kosić
  5. Czemu ? Nasz team da dupy na starcie to na pewno Oni ogarną.
  6. haha xD jasne... podobno zaatakowano też stronę policji, ale to tylko plotka kolegi. Ktoś potwierdzi to ?
  7. Twoja opcja z masteries nie wiele się różni od tych powyżej, a przedmioty są takie same jakie podałem Ale każdy gra po swojemu
  8. Od godziny 19 nie działa strona WWW Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej. Do jej unieruchomienia przyznaje się grupa Anonymus, która kilka dni temu zaatakowała m.in.: stronę Departamentu Sprawiedliwości USA w odwecie za zamknięcie serwisu Megaupload. Próba otworzenia witryny Sejmu od godziny 19 kończy się komunikatem o przerwaniu połączenia z serwerem. W tym samym czasie na Twitterze grupy Anonymus możemy przeczytać informację: „TANGO DOWN – sejm.gov.pl”, czyli „cel unieszkodliwiony”. Akcja związana jest prawdopodobnie z kontrowersyjną ustawą ACTA. - Oj co to się dzieje teraz. Spore napięcie w świecie Internetu, tworzą się rewolucje...
  9. W mojej szkole organizują turniej w Counter Strike To już druga kolejka tego turnieju. W zeszłym roku wygrały "Leśne dziady" xD - Będzie ciekawie.
  10. Moskow five - będę ich obserwował ;>

  11. Moskow five - będę ich obserwował ;>

  12. Renekton Umiejętności: Rzeź Niewiniątek - Renekton wykonuje atak, zadając lekkie obrażenia fizyczne wszystkim celom dookoła, lecząc punkty zdrowia równe części zadanych obrażeń. Jeśli posiada ponad 50 pkt. Furii, obrażenia i leczenie zostają zwiększone. Renekton wykonuje atak swą bronią, zadający 60/90/120/150/180 (+ ) pkt. obrażeń fizycznych pobliskim przeciwnikom , zyskując zdrowie równe 5% (20% jeśli trafił bohatera) zadanych obrażeń. Maksymalna wartość to 50/75/100/125/150. Trafienie wrogich bohaterów przywraca 4 razy więcej życia. Premia przy 50 pkt. Furii: Obrażenia zwiększone do 90/135/180/225/270 (+ ) pkt. Stopień uzdrowienia wzrasta do 10%, maksymalnie 150/225/300/375/450. Cena: Darmowa lub 50 pkt. furii Zasięg: 20 Bezwzględny Drapieżnik - Renekton tnie przeciwnika dwa razy, zadając średnie obrażenia fizyczne i ogłuszając go na 0,75 sekundy. Jeśli posiada ponad 50 punktów Furii, tnie trzy razy, zadając duże obrażenia fizyczne i ogłuszając na 1,5 sekundy. Renekton atakuje dwukrotnie, zadając   pkt. obrażeń fizycznych (10/30/50/70/90 + 150% obrażeń od ataku) i ogłuszając przeciwnika na 0,75 sekundy. Każdy cios nakłada efekty przy trafieniu. Premia przy wydaniu 50 pkt. Furii: Renekton atakuje trzykrotnie, zadając   pkt. obrażeń fizycznych (15/45/75/105/135 + 225% jego obrażeń od ataku) oraz ogłusza przeciwnika na 1,5 sekundy. Cena:Brak kosztu lub za 50 pkt. Furii Zasięg:300 Rąb i Siecz - Renekton rzuca się do przodu, zadając obrażenia jednostkom na swojej drodze. Wzmocniony zadaje dodatkowe obrażenia i osłabia pancerz trafionych jednostek. Rąb: Renekton rzuca się do przodu, zadając 30/60/90/120/150 (+ ) pkt. obrażeń fizycznych. Trafienie celu umożliwia przez 4 sekundy użycie Siecz. Siecz: Renekton rzuca się do przodu, zadając 30/60/90/120/150 (+ ) pkt. obrażeń fizycznych. Siecz - premia przy 50 pkt. Furii: Obrażenia zwiększone do 45/90/135/180/225 (+ ) pkt. Pancerz trafionych przeciwników zostaje osłabiony o 15/17.5/20/22.5/25% na 4 sekundy. Cena: Darmowa lub za50 pkt. Furii Zasięg: 450 Dominus - Renekton przeobraża się w formę Tyrana, zyskując dodatkowe zdrowie i zadając obrażenia wrogom dookoła. W tej postaci zyskuje on co jakiś czas punkty Furii. Renekton otacza się mroczną energią na 15 sekund, zyskując 300/450/600 pkt. zdrowia. W trakcie działania umiejętności zadaje 40/70/100 (+0.1) pkt. obrażeń magicznych pobliskim wrogom i zyskuje 5 pkt. Furii na sekundę. Cena: Darmowa Zasięg: 20 Rządy Gniewu - Renekton zdobywa punkty Furii za każdy zwykły atak. Furia ta wzmacnia jego umiejętności. Ponadto Renekton zyskuje dodatkową Furię, kiedy jest ciężko ranny. Masteries wyglądają tak: Build: na początek: Boots of spedd potki hp Następnie: The Brutalizer Mercury's Treads Warmog's Armor Atma's Impaler Force of Nature Guardian Angel The Black Cleaver Spelle: Q->E->W->Q->Q->R->Q->E->Q->Q->E->R->E->E->W->W->R->W->W Teraz. Jak grać? Farming, harass i tak w kółko. Jak skończą się miniony i nasz jungler ma dużo roboty, to bijemy sobie golemy i zjawy. Czasem możemy nawet reda zrobić. Jeśli mamy teleport to szukamy okazji do ganku na dragonie, bocie itp. Jeśli nie (ja gram zazwyczaj bez tp) to, gdy zrobimy push próbujemy gankować po zrobieniu zjaw i golemów, gdy nasza linia dalej stoi z minionami gdzieś pod wieżą przeciwnika. Renek ma niezle ganki, slice and dice and stun i możemy położyć mida wraz z naszym midderem, jeśli znajdzie się bliżej górnych krzaków na midzie. Oczywiście załączamy ghosta do tego. W TFach uprzykrzamy życie AP or AD carry bądź bronimy naszych carry, zależnie od tego co jest korzystniejsze w danym momencie (musimy sami to trzeźwo oceniać). Powodzenia! - temat będzie aktualizowany wraz z pojawianiem się nowych informacji.
  13. Filmik przedstawia, jak ta gra potrafi być śmieszna i przyjemna. Cytuję: "Gra całkowicie nie stresogenna - w przeciwieństwie do Call of Duty". Miłego oglądania!
  14. No racja, ale ja podałem swój typ A fiddlestick to też niezłe rozwiązanie z junglą i mida z postacią bez many
  15. Vayne Umiejętności: Akrobacja - Vayne wykonuje akrobację, starając się ustawić do następnego strzału. Jej następny atak zadaje dodatkowe obrażenia magiczne. Vayne wykonuje krótką akrobację, a jej następny atak podstawowy w przeciągu 6 sek. zada   dodatkowych pkt. obrażeń fizycznych . Premia ta jest równa 40/45/50/55/60% jej obrażeń od ataku. Cena: 40 pkt. many Zasięg: 300 Srebrne Bełty - Vayne stosuje bełty zakończone szlachetnym metalem, toksycznym dla złych istot. Co trzeci atak lub użycie umiejętności przeciw temu samemu celowi powoduje zadanie mu nieuchronnych obrażeń, równych części jego maksymalnego zdrowia. (Maks.: 200 pkt. obrażeń przeciw potworom) Vayne stosuje bełty zakończone szlachetnym metalem, toksycznym dla złych istot. Co trzeci atak lub użycie umiejętności przeciw temu samemu celowi powoduje zadanie mu nieuchronnych obrażeń równych 20/30/40/50/60 + 4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu. (Maks.: 200 obrażeń przeciw potworom) Cena: Bierna Zasięg: 750 Potępienie - Vayne zdejmuje z pleców ciężką kuszę i wystrzeliwuje w cel ogromny bełt, zadając obrażenia i odrzucając wroga do tyłu. Jeśli przeciwnik trafi na przeszkodę, zostaje przebity, co zadaje dodatkowe obrażenia i ogłusza go. Vayne wystrzeliwuje ogromny bełt, zadając 45/80/115/150/185 (+ ) pkt. obrażeń fizycznych i odrzucając cel do tyłu. Jeśli ten wpadnie na przeszkodę, otrzymuje 45/80/115/150/185 (+ ) pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych oraz zostaje ogłuszony na 1.5 sek. Cena: 90 pkt. many Zasięg: 575 Godzina Sądu - Przygotowując się do wiekopomnego starcia, Vayne otrzymuje premię do obrażeń od ataku, staje się niewidzialna podczas Akrobacji oraz zyskuje potrójną premię do prędkości ruchu od Nocnej Łowczyni. Vayne otrzymuje na 8/10/12 sek. premię 25/40/55 pkt. do obrażeń do ataku, Akrobacja sprawia, że na 1.5 sek. Vayne staje się niewidoczna, oraz zyskuje potrójną premię do prędkości ruchu od Nocnej Łowczyni. Cena: 80 pkt. many Zasięg: 1 Nocna Łowczyni - Vayne bezwzględnie poluje na złoczyńców. Kiedy porusza się w kierunku wrogich bohaterów, zyskuje 40 prędkości ruchu. Masteries wyglądają tak: Build: Na początek: Doran's Blade Potem: Berserker's Greaves The Black Cleaver The Bloodthirster Phantom Dancer Guardian Angel Skille: Q->E->W->Q->Q->R->Q->E->Q->E->R->E->E->W->W->R->Q->Q Teraz. Jak grać? Akrobacja ma wiele zastosowań, ale nie pozwala przeskakiwać ścian. Potępienia można użyć, aby przybić cel do przeszkody, co ułatwi zabicie wroga albo ucieczkę przed nim. Nie rozpoczynaj walk drużynowych. Poczekaj, aż zainicjują je towarzysze. - Poradnik jeszcze niedokończony, technikę grania uzupełnię wkrótce
×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines