Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

____________________

Twoi Administratorzy :)

Filip

User
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Filip last won the day on October 16

Filip had the most liked content!

Community Reputation

154 Bardzo dobry

8 Followers

About Filip

  • Rank
    Pasjonat gier II
  • Birthday January 13

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram w
    ᴄѕɢᴏ ~ яᴏᴄᴋєᴛ Ɩєαɢᴜє ~ ғɪғα
  • Lokalizacja
    𝑚𝑎𝑧𝑜𝑤𝑖𝑒𝑐𝑘𝑖𝑒

Vacation

  • Vacation
    24.09.2019 - ∞

Recent Profile Visitors

12,887 profile views
  1. Nick(TS3): Ŧ ι l ι ρ Nick administratora: czaki18 Twoje Unique ID: 3f3d93AAoqvo+YxP3lPnhLJuu9o= Opis (za co pochwała): Pomimo jednej z najwyższych rang na serwerze, dalej ciężko pracuje i chętnie pomaga. Przy tym pozostaje w porządku gościem, można się z nim pośmiać oraz fajnie pogadać, cieszę się, że miałem okazję go poznać i uważam, że takie osoby jak on powinny być bardziej doceniane.
  2. Cześć, chciałbym się dowiedzieć dlaczego w tym miesiącu nie zostały nadane rangi użytkownika miesiąca oraz od kilku tygodni nie są nadawane rangi użytkownika tygodnia? Niby nic takiego, ale jednak fajnie jest mieć taką rangę, jako "docenienie" aktywności na serwerze.
  3. Dzięki chłopaki, miło mi, że tak myślicie oraz że doceniacie moje starania.
  4. Witajcie, chciałbym Wam przedstawić przydatny poradnik do gry Counter Strike: Global Offensive. Mianowicie chodzi mi o ustawienie, aby gra pokazywała nam zadane obrażenia na ekranie, tak, abyśmy nie musieli w tym celu otwierać konsoli. Chodzi mniej więcej o następujący efekt: Aby osiągnąć przedstawiony na screenie efekt, należy wkleić następujące komendy (wszystkie) do swojego configu/ew. konsoli Komendy: developer "1" con_filter_text "Damage" con_filter_text_out "Player:" con_filter_enable "2" Jak to działa? To banalne, bez tego ustawienia znalazłbyś zadane obrażenia w konsoli (zazwyczaj pod przyciskiem "~") Skrypt: Możliwe również jest pozbycie się kilku zbędnych informacji, które konsola będzie z siebie "wyrzucać" na podstawie komend, które podałem. W tym celu, posłużę się małym skryptem, który można znaleźć między innymi na Reddit czy chociażby w poradnikach na Steamie. Chodzi o coś takiego: bind "Key" "displaydamage" //Displaydamage - Switch Script by 3st alias displaydamage "displaydamage_off" alias displaydamage_on "con_filter_text Damage; con_filter_text_out Player:; con_filter_enable 2; developer 1; alias displaydamage displaydamage_off" alias displaydamage_off "con_filter_enable 0; developer 0; clear; alias displaydamage displaydamage_on" Należy skopiować owy skrypt i wkleić go do swojego folderu z configiem. Jak stworzyć config? To proste! Wchodzimy w folder z zainstalowanym CS'em, następnie do podfolderu cfg, np.: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg Kolejnym krokiem jest utworzenie nowego pliku o nazwie "autoexec.cfg". W tym celu możemy użyć najzwyczajniejszego notatnika, ale np. Notepad++ jest dużo wygodniejszy, wybór należy do użytkownika. Na początku należy wpisać do utworzonego pliku linijkę "host_writeconfig", bez niej config nie wczytywałby się automatycznie po każdym uruchomieniu gry, dlatego też jest ona kluczowa. Ważne jest również, aby komenda ta znajdowała się również na końcu naszego configu. Następnie po prostu dodajemy komendy, które nas interesują. Mogą to być najróżniejsze komendy, zaczynając od tych na celownik, kończąc na różnego rodzaju aliasach, czy bindach.
  5. Witajcie, w dzisiejszym poradniku chciałbym Wam zaprezentować możliwość zbindowania sobie kupna kilku broni/przedmiotów za jednym kliknięciem. Polega to na tym, że używając odpowiedniego generatora bindów, możemy przypisać pewnego rodzaju komendy, które po naciśnięciu ustawionego przez nas przycisku na klawiaturze automatycznie wprowadzą się w konsolę i "kupią nam" potrzebne przedmioty. Jest to swego rodzaju zaoszczędzenie kilku sekund, które spędzilibyśmy na klikaniu w menu zakupów, bardzo dużo osób, w tym gracze profesjonalni korzystają z tej opcji, dlatego też uznałem, iż warto ją zaprezentować. Najłatwiej zrobić to korzystając ze strony Generatora bindów (https://sniper13.pl/generator-bindow/#/}. Wygląda to mniej więcej tak, że po otworzeniu strony, wybieramy klawisz, na którym chcemy coś zbindować, wybieramy broń i np. granaty, które nas interesują i klikamy "Zapisz", następnie klikamy "Generuj bindy". Jeśli wykonamy wszystkie akcje prawidłowo, naszym oczom powinien ukazać się następujący komunikat: Mam nadzieję, że mój poradnik pomoże Wam w przyjemniejszym, a przede wszystkim szybszym kupowaniu broni.
  6. Znaczy bardziej było to poinformowanie o możliwości napisania pochwały, z uwagi na to, że jak sam powiedziałeś - na innych teamspeakach nie mogli Ci z tym pomóc, nie kazałem Ci pisać pochwały, tylko poinformowałem Cię, że jest taka możliwość, w momencie gdy powiedziałeś, że gdzieś indziej nie umieli Ci pomóc. ;d pozdrawiam
  7. 19 września Huawei zaprezentował swój najnowszy smartfon - Mate 30. Urządzenie te zdaje się być jednym z ciekawszych telefonów 2019 roku. Problem jest tylko jeden - smartfon ten, nie będzie miał dostępu do usług Google. Czy Huawei ma pomysł na rozwiązanie tego problemu? Jak najbardziej, a rozwiązaniem oczywiście będzie pieniądz, i to nie mały. Chodzi o kwotę 1 miliarda dolarów, który Chińczycy planują wydać na program HMS Ecosystem Incentive. Oznacza to mniej więcej tyle, że Huawei będzie płacić deweloperom za zoptymalizowanie aplikacji do ichniejszego sklepu z aplikacjami. Po nałożeniu sankcji przez Stany Zjednoczone, chiński producent nie miał tak naprawdę wyjścia. Musiał znaleźć coś, co pozwoliłoby mu pozostać w czołówce. Rozwiązanie to jest jak najbardziej dobre i szczerze powiedziawszy - uważam, że poniekąd może być nawet lepsze niż usługi Google'a. Jednak miałoby to większy sens tylko w przypadku powstania własnego systemu operacyjnego Huawei, wtedy Chińczycy mogliby pochwalić się ekosystemem na miarę Apple. Jednakże walka z Google'm nie będzie tak łatwa jak może się to wydawać. Huawei nadal pozostaje na świeczniku przez ciągle krążące doniesienia o szpiegostwie na rzecz chińskiego rządu. Kluczowe będą wyniki sprzedaży, ponieważ to one pokazują jak się sprawy mają. O tym, jak potoczy się ten scenariusz zobaczymy najprawdopodobniej dopiero za kilka miesięcy. Moim zdaniem chińska firma spadek zanotuje na pewno, pytanie jednak - jak duży?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prosimy o akceptacje Regulaminu Forum Guidelines