Jump to content

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

Twoi Administratorzy :)

Briko

Nowy
  • Content count

1
  • Last visited

1. Witam! Chciałbym przedstawić Wam całkiem nowy serwer - Naruto Priority. Nad serwerem pracuję już od roku aby jak najbardziej odzwierciedlał anime. Serwer zacząłem tworzyć, ponieważ na każdym serwerze Naruto mi coś nie odpowiadało. Naruto Priority posiada bardzo dużą ilość unikalnych systemów, które są dość rzadkie na tego typu serwerach i myślę, że mogą się graczom spodobać. Parametry Serwera: Typ: Serwer Dedykowany Procesor: Intel i7-4790K 4.4 GHz [t] Pamięć: 32 GB RAM DDR3 Dysk: 2 x SSD 240 GB Serwer Info: Exp Stage - serwer medium - x 25 Skill Stage - x5 Drop Stage - x 5 Tibia Client - 8.6 [ własny client ] Red Skull - więcej niż 50 fragów dziennie Black Skull - więcej niż 100 fragów dziennie PvP Protection - 100 lvl Serwer jest aktualnie w fazie projektu, więc IP oraz portu nie jestem w stanie podać. Brak spelli dla PACC! Ponad 200 domków! Mapa: Serwer posiada moją własną mapę, którą stworzyłem sam całkiem od zera. Mapa posiada 184 różne expowiska, które są normalnie odkryte czy też ukryte w jakiś sposób. Mapę robiłem w taki sposób aby nie było możliwości, że wyskoczy nagle jakiś potwór na tyle silny, że nas zabije na hita. Aby takie sytuacje nie miały miejsca porozdzielałem je przejściami w skałach itp. Więcej Info na Temat Mapy Postacie: Na serwerze będzie 15 postaci zwykłych oraz 5 premium. Aktualnie trwa głosowanie na postacie, które będą na starcie bety serwera. Aby zagłosować na postać wystarczy zarejestrować się na forum i napisać jakie postacie chciałbyś widzieć na tym serwerze z listy którą podałem. http://board.dbp.prioritygame.pl/showthread.php?tid=271 Itemki: Na Naruto Priority znajduje się 26 setów z różnego rodzaju potworów b