Skocz do zawartości

Witaj gościu! Zarejestruj się tutaj, aby móc w pełni korzystać z funkcji forum. Zachęcamy Cię również do pisania postów i uczestniczenia w forumowym życiu!

Jeżeli jesteś już użytkownikiem naszego forum, zaloguj się klikając tutaj.

Twoi Administratorzy :)

Adamekk

Admin TS3
  • Zawartość

1
  • Ostatnia wizyta

• Wygrane w rankingu

1

Ostatnia wygrana Adamekk w dniu 12 Listopad

Użytkownicy przyznają Adamekk punkty reputacji!

1 obserwujący

O Adamekk

• Tytuł
    Admin TS3

Funkcja TS3

• Funkcja na TS
    New Admin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

1. Imię: AdamWiek: 17Nick z TS3: AdamekDyspozycyjność: W dni powszednie około 3-4 godz. W piątek i weekendy około 5-6 godz. Unique ID: aBdqACiG/fR/9hzEj2Tf8MnaCZw= dbid:412384Coś o sobie: Jestem uczniem 2 klasy liceum w klasie o profilu bio-chem-mat.Jestem osobą opanowaną, nie boje się podejmować decyzji(nie boje się zbanować jakiegoś 'frienda). Lubię pomagać innym, nie boje się nowych wyzwań. Moja przygoda z ts zaczęła się od tworzenia serwerów dla moich serwerów minecraft, zdobywałem wtedy doświadczenie techniczne za każdym razem moje serwery były bardziej zaawansowane i i dopracowane. Następnie dołączyłem do ekipy eventowej na większym serwerze ( wtedy po 300-400 osób), gdy ten serwer postanowił, że kończą z 'rozrywką', otrzymałem stanowisko na kolejnym dużym serwerze, które miało na celu 'rozkręcanie' strefy rozrywki(zajmowałem się dzwonieniem dla beki), po jakimś czasie zostałem na tamtym ts przyjęty do administracji. Po 2 m-c odszedłem na propozycje znajomego na stworzenie serwera minecraft. W zeszłe wakacje dołączyłem do administracji serwera na którym przebywało około 500 osób w tamtym czasie. Do końca października br. pełniłem tam role administratora ( skonczyłem na randze HSA) niestety serwer upadł z powodu końca licencji(pod koniec utrzymywało się tam stale 300 osób). Nie podaje ip tamtych ts ,ponieważ nie