Skocz do zawartości

Welcome to Gry poradniki recenzje gry online - Grywamtu.pl
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Metin2 serwer prywatny
Forum gier online. Serwer TeamSpeak3 dla graczy online
Zdjęcie

Komendy

Informacje minecraft komedy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1
slimak12

slimak12

    Pasjonat gier III

  • Poster
  • PipPipPipPipPipPip
  • 180 postów
    • Czas online: 2d 13h 22m 56s
  • Gram w:Anno Online, Aion, Hero Zero
  • Ulubiona gra:Tearn
  • Lokalizacja:Sprzęt RTV http://cutprice.pl/3-rtv
  • Hobby:Gry MMO
Polska lista komend do kilku modów i programów związanymi z minecraft

Single Player Commands

ascend - Przenosi cię na wyższy klocek
clear - Czyści konsolę
damage - Włącza/wyłącza obrażenia
defuse [all] - Rozbraja uruchomione tnt
descend - Przenosi cię na niższy klocek
destroy [all] - Niszczy wybrany przedmiot
difficulty <level> - Zmiana poziomu trudności od 1 do 3
dropstore - Przenosi cały twój ekwipunek do skrzynki, którą utworzysz po wpisaniu komendy
duplicate [all] - Wyrzuca na ziemię sklonowany aktualnie trzymany w ręce przedmiot.
explode [SIZE] - detonuje obszar
extinguish|ext [all] - Gasi ogień w pobliżu, lub wszędzie
falldamage - Włącza/wyłącza obrażenia od spadania
firedamage - Włącza/wyłącza obrażenia od ognia
goto <name> - Przenosi do miejsca
grow [all] - Przyspiesza wzrost sadzonek i innych na mapie
heal <health> - Leczy gracza do wybranej ilości życia
health <min|max|infinite> - Ustawia poziom życia gracza
help [COMMAND] - Pomoc
home – Przenosi do domu
instantmine - Włącza szybkie kopanie
item <itemcode|itemname> [QUANTITY] – Daje przedmiot
itemname - Pokazuje nazwę i ID przedmiotu trzymanego w ręce
itemstack <itemid> [QUANTITY] - Daje stack wybranego przedmiotu
jump - Przenosi do klocka, który wskazujemy kursorem
kill – Zabija nas
killnpc [all] - Zabija wszystko dookoła
listwaypoints - Spis wszystkich miejsc
msg <message> - Dodaje wiadomość do konsoli
music [VOLUME] - Włącza muzykę
pos – Pokazuje aktualną pozycję
rem <name> - Usuwa miejsce
removedrops [all] - Usuwa dropnięte klocki z mapy
repair [all] - Naprawia wybrany przedmiot
replenish [all] - Zmienia ilość trzymanego przedmiotu do maksymalnej
return - Przenosi gracza do pozycji w której się znajdował przed przeniesieniem.
search <searchterm[ b]=""> - Wyszukiwanie przedmiotu po nazwie
set <name> - Zapisujemy miejsce na mapie
setjump [JUMP|reset] - Wybiera wysokość naszego skoku
setspawn [<x> <y> <z>] – Zmienia pozycję spawnu
setspeed [SPEED|reset] - Zmienia prędkość poruszania się gracza
spawn <name|id|random|list> [QTY] - Spawnuje wybranego stwora
spawnstack <name|id|list|random> - Spawnuje wybranego stwora kilka klocków dalej
tele <x> <y> <z> - Przenosi do wybranej pozycji
time day lub night - dzień noc
timeschedule <reset |="" <time1=""> <time2>> - Zmienia godzinę w MC
useportal - Przenosi do piekła
waterdamage - Włącza/wyłącza obrażenia od wody


Nowe Komendy działają tylko do SinglePlayerComands v 3.0 wersja gry 1.0.0


/criticalhit [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie ciągłych trafień krytycznych
/clouds [enable|disable] – Pozwala włączyć/wyłączyć chmury poprzez komendę
sprinting [enable|disable] – Włącz/wyłącz ciągły sprint
climb – Pozwala graczowi na wspięcie się po każdej ściany bez potrzeby użycia drabin
spawner [TYPE] – Zmienia typ (spawnującego się moba) nacelowanego przez gracza mobspawnera
effect effect [list|remove TYPE|add TYPE [DURATION] [STRENGTH]]> – Pozwala na dodanie/zdjęcie efektu miksturki [lista efektów|usun EFEKT|dodaj EFEKT [CZAS TRWANIA] [SIŁA (LVL) ]]
fog [tiny|small|normal|far] – Zmienia odległość renderowania
enderman pickup [enable|disable] - Komenda włącza/wyłącza możliwość podnoszenia bloków przez endermanów
enchant enchant [list|remove|add TYPE [LEVEL]] – Ulepsza obecnie wybrany przedmiot enchant [lista|usun|dodaj EFEKT[LEVEL ULEPSZENIA]]
xp [add QTY|get|set XP] – Pozwala na ustawienie poziomu naszej postaci XP [dodaj dokładną ilość|dodaj postaci|ustaw poziom XP]
hardcore [enable|disable] – Pozwala na włączenie/wyłączenie trybu hardcore
calc – komenda Kalkulatora (przykładowe użycie calc=4*4)
useportal [normal|nether|end|PORTAL] – Pozwala na teleportacje się w wybrany świat (normalny|nether|the end|PORTAL do Endu)


World Edit

//stack - Wydłuża coś budowle np. most
może tez służyć do kopiowania piętra budynku i przeniesienia go w górę.
np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy
mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom-
enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak .

//replace Zaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały
ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła.

//set Zaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np. / możemy sikierą zaznaczać równie rogi terenu i wpisujemy komende niżej do wypełnienia terenu lub po prostu wypełniamy powietrzem i klocki znikaja a powietrze to //set 0

Give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś
przedmiot (LISTA ID NA FORUM!) n.p /give hazz 20 64

/jumptoto Wskazujemy myszką jakieś miejsce i
wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce.

/tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza

/tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi.

//size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje
nam wymiary obszaru.

//distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju.

//contract Nie jestem pewien co do tej komendy ale po komendzie set możemy np. wpisać //contract 1 d, a potem //set 3
i na samym dole będzie dirt zamiast np. obsydianu.

//undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać
//undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę.

//move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np.
drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek
na południe.

//moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez
przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze..

//outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i
1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały
ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli pokój..)

//walls Robimy to samo co w //outline tylko powstają
cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany.

//drain Jeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć
wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to..
//drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki)

/ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5

//fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy
wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna..

//removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku i teraz się o niego boimy !
Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20
aplauz

//wand i ukazuję się nam w rękach siekierka

Nadawanie Zabezpieczenia(np.TNT)
/region flag <nazwa.cuba> <nazwa.flaga> <allow.lub.deny>
Deny - Wpisujemy gdy chcemy zablokować np. TNT
Allow - Wpisujemy jak chcemy coś aktywować np. TNT żeby znów wybuchało!


Spis Flagów (Zabezpieczeń)

passthrough - Flaga, dzieki której gracze mogą budować na cubie, użyteczna w przypadku blokowania PvP w kopalniach, publicznych lasach itp..
pvp - Pojedynki między graczami
mob-damage - Obrażenia zadawane przez moby
mob-spawning - Spawnowanie sie mobów
creeper-explosion - Eksplozje creeperów
exit-group - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu grupie
greeting - Wiadomośc powitalna po wejściu na dany region
farewell - Wiadomość pożegnalna po opuszczeniu regionu
notify-enter - Wysyła wiadomość do gracza podczas wejścia na region
notify-leave - Wysyła wiadomośc do gracza podczas opuszczenia regionu
deny-spawn - Zakazuje spawnowania sie mobów w tym regionie
heal-delay - Region, który leczy graczy.
heal-amount - Ustawia ilość hp, która leczy graczy
price - Ustawia cenę za wejście na region
ghast-fireball - Blokuje ogniste kule duchów z Netheru (nie niszczą terenu, nie atakują graczy)
sleep - Dostęp do łóżek
tnt - Dostęp do TNT
lighter - Blokuje zapalniczkę
fire-spread - Rozprzestrzenianie sie ognia
lava-fire - Rozprzestrzenianie sie lawy
lightning - Pioruny
chest-access - Dostep do skrzyń
water-flow - Wylewanie lawy
lava-flow - Wylewanie wody
use - Otwieranie drzwi, trapów, skrzyń itd..
vehicle-place - Stawianie pojazdów (wagoniki, samochody)
snow-fall - Opady śniegu
leaf-decay - Rozkład liści
invincible - God dla wszystkich graczy
entry - Zezwala lub blokuje wejście na region graczom
entry-group - Zezwala lub blokuje wejście na region grupie
exit - Zezwala lub blokuje opuszczanie regionu graczom
blocked-cmds - Blokuje używanie komend w danym regionie
allowed-cmds - Zezwala na używanie komend w danym regionie


Dawanie Cuba:

- bierzemy siekierke drewnianą i zaznaczamy pierwszy róg działki.
- potem drugi róg działki.
- Teraz wpisujemy na jaką WYSOKOŚĆ i SZEROKOŚĆ będzie gracz mógł budować.
w górę: //expand 20 up
w dół //expand 20 down
- Następnie wpisujemy
/region define nazwacuba nazwagracza
- jeżeli chcemy założyć cub na cuba wpisujemy:
/region setparent <nazwa cuba którego chcemy zrobić> <nazwa cuba na którym chcemy postawić nowego>


Zmiana bloków np. w budynku.

/repl <id> - Ta komenda pozwala nam na zmianę bloku na taki jakie podaliśmy ID. Używamy jej możliwości PPM . Po prostu najeżdżamy kursorem na blok i klikamy.

w każdej chwili możemy zmienić block którym chcemy zamieniać inne wystarczy kliknąć LPM na jakiś blok i już gotowe możesz zamieniać dalej.
Ta komendę najlepiej używać na ręce .

# Druga komenda


//brush smooth <1-6> Ta Komenda pomaga w ogarnięciu krajobrazu po usuwaniu bloków. zmienia ona ustawienie bloków na równe. Czyli będzie plaski teren to zmienimy go podobieństwo góry dirtu obok.

# Trzecia komenda

//set <id> tworzy ona bloki na zaznaczonym obszarze wystarczy zaznaczyć teren i wpisać komendę

# Kolejna przydatna komenda

//replace <id> nic prostszego . komenda zamienia porostu bloki na danym terenie na takie jakie chcemy.

//replace <id> <id> Komenda zamienia dane bloki na zaznaczonym terenie



Tworzenie

//outline <id> żeby użyć tej Komedy potrzebujemy zaznaczyć teren w takim schemacie

1 punkt odpowiednio wyżej
ta wysokość jest odpowiednia do tego jaka chcemy mieć wysokość
pomieszczenia jakie jest generowane za pomocą komendy.

Komeda tworzy pomieszczenie włącznie ze ścianami sufitem i podłogą.


//sphere <id> <średnica> <wysokość> Komenda ta tworzy sferę(kule) wypełnioną w środku.

//hsphere <id> <średnica> <wysokość> dziala jak poprzednia komenda lecz tworzy pusta sferę(kule)

//cyl <id> <średnica> <wysokość> tworzy pełny cylinder

//hcyl <id> <średnica> <wysokość> twory pusty cylinder


#2
Asumi

Asumi

    Pasjonat gier III

  • Poster
  • PipPipPipPipPipPip
  • 138 postów
    • Czas online: 1d 5h 13m 54s
Przyda sie. Mam nadzieje ,że będziesz jeszcze pisać





Podobne tematy Zwiń


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Informacje, minecraft, komedy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników